طرح توسعه فولاد اکسین را با وزیر مطرح خواهیم کرد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از کارخانه فولاد اکسین گفت: طرح توسعه فولاد اکسین را در جلسه‌ای با وزیر مطرح خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ولی اسماعیلی پس از بازدید از خط تولید کارخانه فولاد اکسین در نشست با مدیران این کارخانه، اظهار کرد: تا پیش از این سفر تصور دیگری از اهواز داشتیم و در خیال یک شهرستان کامل بودیم اما اشتباه کردیم و اینجا نیازمند کارهای اورژانسی است.

وی وعده برگزاری یک جلسه با وزیر کار، به منظور تصویب طرح توسعه فولاد اکسین و تکمیل زنجیره تولید را به مدیران کارخانه داد و گفت: مناطقی در کنار این کارخانه‌ها و صنایع وجود دارد که در محرومیت به سر می‌برند و انتظار می‌رود فولاد اکسین نیز به تعهد و مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در ادامه بر موضوع بومی‌گرایی و استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی، مدیران بومی در خوزستان تاکید و اضافه کرد: اگر هیئت‌مدیره این صنایع، بومی باشند بر منطقه تسلط بیشتری دارند و بهتر می‌توانند به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

گفتنی است، از مصوبات این جلسه می‌توان به الزام صنایع برای به‌کارگیری مدیران بومی، انجام مسئولیت‌های اجتماعی، پرداخت مالیات در شهر و استان خود و طرح توسعه فولاد اکسین جهت تکمیل زنجیره تولید فولاد اشاره کرد.

کد خبر 548796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.