مرادی: بازنشسته نیستم؛ کارشان غیرقانونی و غیراخلاقی بود

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری که چندی پیش حکم بازنشستگی‌اش را دریافت کرده بود، مدعی شد که بازنشسته نیست.

به گزارش ایمنا، در حالی که هنوز وزارت ورزش سرپرستی را برای فدراسیون وزنه برداری معرفی نکرده، علی مرادی امروز در برنامه تلویزیونی کادر فنی مدعی شد که بازنشسته نیست و می‌تواند به کارش در فدراسیون وزنه‌برداری ادامه دهد.

وی افزود: هر فردی که در استخدام دولت هست، اگر مدرک کارشناسی ارشد و یا بالاتر داشته باشد، می‌تواند تا ۳۵ سال به خدمت ادامه دهد منوط بر اینکه اگر بالاترین مقام اجرایی آن دستگاه موافقت خودش را اعلام کند. سابقه من ۳۳ است و نمی‌دانم این آقایان سوابق خصوصی افراد که باید محرمانه و محفوظ باشد را چطور در شبکه‌های مجازی استفاده کرده‌اند، این کار غیراخلاقی و غیرقانونی است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تاکید کرد: ۳۳ سال خدمات تجربی قابل قبول من در آن احکام مشخص است و هرسال هم می‌تواند آن احکام تمدید شود که سال گذشته هم بر حسب همین موضوع وزیر وقت این مسئله فعالیت من را تمدید کرد. چنانچه قرار باشد به افرادی تمدید مهلت قانونی داده شود، کسی را که تیمش نایب قهرمان جهان شده، با این موفقیت فدراسیون مربوطه، به این راحتی بگویند ۳۳ سال شما تمام شده، چطور این تشخیص داده شده است.

وی بودجه فدراسیون وزنه‌برداری را ۹ میلیارد و خرده‌ای عنوان کرد و در مورد محل هزینه کرد آنها گفت: ما سه اعزام بین‌المللی داشتیم که در هر کدام آنها حدوداً سه میلیارد تومان هزینه شده است.
وی در رابطه با اینکه گفته شده هزینه بلیت این سفرها از سوی کمیته ملی المپیک تأمین شده، تاکید کرد که در دو سفر اخیر شرایط به این گونه بوده است.

مرادی همچنین مشکلاتی که وزنه‌برداران در مورد نبود آب معدنی و تغذیه در اردوی جهانی به آن اشاره کرده بودند را درست خواند و گفت: ما در اردوی آخر واقعاً مشکل داشتیم، بچه‌ها درست می‌گویند. نمی‌توانستیم اردو را ادامه دهیم و اعزام تیم با مشکلات خاص خودش همراه بود.

منبع: تسنیم

کد خبر 548782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.