دشمن هنوز از نام حاج قاسم سلیمانی ترس دارد

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: اگر دشمن از انتشار نام حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی ترس دارد چون نمی‌خواهند انقلاب اسلامی شناخته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز _جمعه ۲۴ دی‌ماه_در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت، اظهار کرد: یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی همواره باید گرامی داشته شود زیرا بی‌ادعا برای دفاع از کشور و انسان‌های مظلوم و بی‌دفاع کشورهای منطقه به مانند شمشیری تلاش می‌کرد و توانست شر داعش را از سر مردم زجرکشیده سوریه و عراق رفع کند.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد انقلاب اسلامی در تمام دنیا شناخته می‌شده، شخصیت و محبوبیتی متفاوتی داشت و باید به عنوان الگویی برای نوجوانان و جوانان قرار گیرد.

امام‌جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی آئینه تمام نمای فرماندهان جنگ بود، گفت: آمریکایی‌ها از وجود حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در منطقه سوریه و عراق ترس داشتند و در تدارک بودند که آن‌ها را به شهادت برسانند.

اسکندری تصریح کرد: اکنون دشمن از انتشار نام حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی ترس دارد زیرا نمی‌خواهند انقلاب اسلامی شناخته شود، اما مردم ما عاشق او بودند و خواهند بود.

کد خبر 548732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.