حضور فعال در نماز جماعت مساجد از نشانه های یک بسیجی است

سنگر عبادت مسجد است و در این راستا امام خمینی فرمودند مساجد سنگر مبارزه با دشمنان و شیطان است. حضور فعال در نماز جماعت مساجد از نشانه های یک بسیجی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان ظهر امروز _جمعه ۲۴ دیی‌ماه_ در خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: خداوند تعدادی از صفات مومن را در قرآن ذکر فرموده است، امانت داری و پایبندی به عهد و پیمان از جمله صفات مومنان است.

وی افزود: عهد بنده با خدا نیز از جمله پیمان هایی است که بنده باید پایند به عهد خود باشد. یکی از پیمان‌های خداوند با بندگان پیروی نکردن انسان از شیطان است؛ نین امام صادق (ع) نیز در این رابطه می فرمایند: مومن باید نسبت به پیمان هایی که با همدیگر می بندند پایبند باشند. پیامبر اسلام (ص) می فرمایند کسانی که پیمان شکنی کنند دین ندارند.

امام جمعه اصفهان در خطبه دوم نماز جمعه تاکید کرد: ۲۴ دی‌ماه سالگرد انتصاب رهبر انقلاب به امامت جمعه تهران از سوی امام خمینی (ره) است. خطبه های خالصانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه زنده کننده انقلاب اسلام است. امیدواریم خداوند متعال از وجود مقدس مقام معظم رهبری محافظت فرماید.

وی افزود: سنگر عبادت مسجد است و در این راستا امام خمینی فرمودند مساجد سنگر مبارزه با دشمنان و شیطان است. حضور فعال در نماز جماعت مساجد از نشانه های یک بسیجی است.

طباطبایی نژاد تاکید کرد: به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین مادر حضرت ابوالفضل (ع) ۱۴ جمادی الاخر امروز روز مادران و همسران شهید نام گذاری شده است. ۲۶ دیماه سالروز فرار شاه خائن از ایران است که موجب شادی ملت ایران شد امیدواریم خداوند توفیق ایستادن در مقابل دشمنان و سختی ها را به ما عطا فرماید.

کد خبر 548716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.