ترین‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا

در هفته‌ای که با قهرمانی نیم فصل استقلال به پایان رسید، ترین‌های هفته هم اکثراً به استقلالی‌ها رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر، از بین سه تیم بالای جدول تنها سپاهان مقابل حریف سرسخت خود متوقف شد تا دو تیم نخست جدول یعنی استقلال و پرسپولیس، فاصله خود را با تیم سوم دو امتیاز افزایش دهند. در دیگر دیدارهای حساس مس رفسنجان تیم پنجم جدول مقابل تیم رده ششمی پیکان متوقف شد و گل گهر در خانه ذوب آهن به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.

نتایج هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

آلومینیوم صفر- سپاهان صفر

تراکتور یک- نساجی یک

هوادار یک- صنعت نفت ۲

مس رفسنجان صفر- پیکان صفر

ذوب آهن صفر- گل گهر صفر

نفت مسجد سلیمان صفر- استقلال ۳

فولاد ۲- شهرخودرو صفر

پرسپولیس یک- فجرسپاسی صفر

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا:

بازی هفته: نفت مسجد سلیمان صفر- استقلال ۳

در هفته‌ای که اکثر بازی‌ها کم گل بود، دیدار یک طرفه نفت مسجد سلیمان و استقلال بیشترین موقعیت و البته گل را داشت. برنده این دیدار صدرنشین نیم فصل لیگ برتر شد و حالا جدی‌ترین مدعی قهرمانی به شمار می‌رود.

تیم هفته: استقلال

در روزی که رقیب سرسختی مقابل شاگردان مجیدی قرار نگرفته بود، استقلال دقیقاً همان چیزی که از یک تیم مدعی انتظار می‌رفت را به نمایش گذاشت و با یک برد خوب خارج از خانه، صدرنشینی خود را با اختلاف سه امتیاز نسبت به تیم دوم تثبیت کرد.

سرمربی هفته: علیرضا منصوریان (هوادار)

در هفته‌ای که نصف دیدارها با نتیجه تساوی به پایان رسید، صنعت نفت آبادان با برد ارزشمندی که در زمین هوادار کسب کرد از پایین جدول رده بندی جدا شد تا در انتهای نیم فصل نخست لیگ برتر در رتبه دهم قرار بگیرد. علیرضا منصوریان با وجود مشکلات مالی زیادی که تیمش دارد در خانه تیمی پیروز شد که یکی از تیم‌های خوب لیگ به شمار می‌رود و پیروزی در خانه‌اش حتی برای تیم‌های مدعی هم سخت است.

ترین‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا

دروازه‌بان هفته: حسین پورحمیدی (آلومینیوم اراک)

برای چندمین هفته در نیم فصل نخست لیگ برتر، دروازه‌بان تیم حریف سپاهان بهترین دروازه‌بان هفته شد. پورحمیدی در روزی که ۳ مهار خوب و ۲ خروج موفق داشت با نمره ۶۷/۷ بهترین بازیکن زمین و البته بهترین دروازه‌بان هفته شد.

مدافع هفته: کوین یامگا (استقلال)

مدافع-وینگر راست استقلال در روزی که یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، با نمره ۵۸/۸ از متریکا، نقش ویژه‌ای در پیروزی تیمش داشت. با این وجود او بهترین بازیکن زمین نشد و هم تیمی‌اش یعنی حسین زاده از او عملکرد بهتری داشت.

ترین‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا

هافبک هفته: امیرحسین حسین‌زاده (استقلال)

حسین زاده، هافبک جوان استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان دو گل اول تیمش را زد و در روزی که ۴ شوت، یک تکل موفق و ۳ باز پسگیری توپ داشت با نمره ۷۹/۸ بالاترین نمره را بین همه بازیکنان لیگ کسب کرد تا هم بهترین هافبک هفته شود و هم بهترین بازیکن هفته.

ترین‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا

مهاجم هفته: لوسیانو پریرا (فولاد)

پس از یک هفته محرومیت، پریرا به ترکیب فولاد بازگشت و با گلزنی در یک دیدار نسبتاً آسان مقابل شهرخودرو، به تیمش در کسب ۳ امتیاز کمک کرد. غیر از شیمبا در این هفته مهدی ترابی با تک گل ۳ امتیازی‌اش برای پرسپولیس مقابل فجرسپاسی هم دیگر مهاجم برتر هفته بود.

ترین‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا

گل هفته: شروین بزرگ (صنعت نفت آبادان)

یک گل زیبای دیگر از مهاجم خوش قد و قامت آبادانی‌ها. شروین بزرگ با این سوپرگل از فاصله‌ای بسیار دور نسبت به دروازه انتخاب را برای بهترین گل هفته آسان کرد.

در ادامه این گل را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 548710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.