مسیر خدمت به خانواده شهدا مسیر عشق است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مسیر خدمت به خانواده شهدا مسیر عشق است.

به گزارش ایمنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، با بیان اینکه تاریخ ملت بزرگ ایران روزهای پرشکوه و بزرگی را داشته است، اظهار کرد: شهادت مظلومانه کودکان و نوجوان و کودک‌کشی‌ها نشانه ظلم دشمنان در دوران هشت ساله جنگ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: روز شهادت مظلومانه ۶۸ دانش‌آموز شهید نشانه مظلومیت عظیم ملت ایران و دانش آموز بی‌گناه است ولی در عین حال این واقعه صفات دشمنان انقلاب را نشان می‌دهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به تاریخ عاشورا و شهادت حضرت علی اصغر، اضافه کرد: هیچ کار خدا بدون حکمت نیست، حضرت علی اصغر با لبان تشنه به شهادت رسید و در تاریخ ماندگار شد. چه بسا اگر حادثه علی‌اصغر اتفاق نمی‌افتاد آن روزها توسط دشمنان طور دیگری تحلیف می‌شد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: خون شش ماهه امام حسین زمینه انقلاب‌های بعدی شد که انقلاب نیز نشأت گرفته از آن بود، اگر صفت صدام و صدامیان و آمریکا و آمریکاییان در چنین جنایت‌های مشهود نبود ممکن بود چندسال دیگر دشمنان آن را طوری دیگر جلوه می‌دادند.

با معرفی درست دفاع مقدس مظلومیت شهدا را به گوش جهانیان برسانیم

وی با بیان اینکه با معرفی درست تاریخ جنگ و دفاع مقدس موضوع مظلومیت شهدا را به گوش جهانیان برسانیم، افزود: این بمباران‌ها و موشکباران و کودک‌کشی‌ها نشانه این است که یک طرف مظلوم و یک‌طرفه دیگر ظالم بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: امن‌ترین مکان برای کودکان و نوجوانان مدرسه است وقتی کودکان در یک روز به شهادت می‌رسند خانواده‌های آنان چه مصیبت بزرگی را تحمل کردند در این حادثه هولناک تعدادی شهید و تعدادی نیز جانباز شدند.

تبیین آثار شهدا اقدامی ارزشمند است

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه تبیین آثار شهدا یک اقدام ارزشمند است و پاسداشت خانواده این شهدا باید زودتر اتفاق می‌افتاد، اضافه کرد: مسیر خدمت به خانواده شهدا مسیر عشق است و کسانی که به خانواده شهید خدمت می‌کند از ارزش بالایی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: برخی فجایع قابل بیان و سخنرانی نیست اما با همبستگی که در طول تاریخ وجود داشته سخت‌ترین روزها را گذرانده و با افتخار از سرزمین خود حمایت کرده و به فتح رسیده‌اند؛ امیدواریم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 548662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.