رونالدو: باید جزو سه تیم برتر لیگ شویم

برای یک فوتبالیست خستگی ناپذیرِ سی و پنج ساله، هیچ گاه هیچ محدودیتی وجود ندارد و رونالدو می داند که در منچستر به دنبال چه هدف هایی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه منچستریونایتد به موفقیت عادت کرده است و صراحتاً اعتقاد دارد که نباید تیمش در جایگاه ششم جدول لیگ برتر جزیره جای بگیرد.

رونالدو به اطرافیانش در منچستریونایتد هشدار داده که در این فصل هیچ رتبه‌ای پایین‌تر از رتبه سوم در لیگ قابل قبول نیست. برنده پنج بار توپ طلا نمی‌خواهد به رتبه ششم یا پنجم جدول بسنده کند و باور دارد که تیمش باید در پایان فصل جایگاه بسیار بهتری به دست آورد.

رونالدو که در لیگ‌های مختلف و در طی سالیان دوران حرفه‌ای خود بارها عناوین مختلفی را کسب کرده، به هیچ عنوان از خودش و تیمش نمی‌پذیرد که در پایان فصل جایگاهی به جز سه تیم اول را در اختیار داشته باشند. یونایتد در حال حاضر در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و فاصله شیاطین سرخ با رده چهارم جدول تنها شش امتیاز است.

رونالدو در خصوص اهداف خودش و تیمش در سال جدید این چنین صحبت کرده: من فکر می‌کنم برای ایجاد چیزهای خوب، گاهی اوقات باید چند چیز را از بین ببرید. پس چرا که نه! سال جدید و زندگی جدید. امیدوارم منچستر بتواند در سطحی باشد که هواداران می‌خواهند. آنها لیاقت این را دارند.

وی ادامه داد: ما اکنون می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. من راه رسیدن به موفقیت را می‌دانم، اما در اینجا به آن اشاره نمی‌کنم، زیرا فکر نمی‌کنم این حرف‌ها باید از طرف من گفته شود. آنچه می‌توانم بگویم این است که ما می‌توانیم بهتر عمل کنیم؛ همه ما. منچستر یونایتد متعلق به چیزهای مهمی است، بنابراین ما باید شرایط را تغییر دهیم.

ستاره پرتغالی با اشاره به جایگاه تیمش در جدول تاکید کرد: نمی‌خواهم اینجا باشم تا در جایگاه ششم، هفتم یا پنجم باشم. من اینجا هستم تا برنده شوم و رقابت کنم. فکر می‌کنم ما هنوز می‌توانیم در سطح تیم‌های برتر رقابت کنیم اما در بهترین شرایط خود نیستیم. راهی طولانی برای پیشرفت در پیش است و معتقدم اگر نظرمان را تغییر دهیم، می‌توانیم به چیزهای بزرگی دست پیدا کنیم.

کریس رونالدو البته می‌داند بخشی از مشکل تیمش چیست: روراست بودن آسان نیست. ما اوله، سپس کریک را به عنوان سرمربی داشتیم که از ما جدا شدند. حالا یک سرمربی جدید به تیم آمده و زمانی که شما با این حجم از تغییرات مواجه می‌شوید کار برای شما بسیار سخت می‌شود.

مهاجم یونایتدی‌ها درباره سولسشر یادآور شد: جدایی‌اش از یونایتد همیشه غمگین و سخت است. اوله قبلاً با من بازی می‌کرد و اکنون به یک سرمربی و یک فرد فوق‌العاده تبدیل شده است. وقتی او منچستر را ترک کرد همه غمگین بودیم اما این جدایی‌ها نیز بخشی از فوتبال هستند.

وی ادامه داد: زمان‌هایی وجود دارد که همه چیز آنطور که باشگاه می‌خواهد پیش نمی‌رود، بنابراین نیاز به تغییر احساس می‌شود. من ناامید شدم اما باید باشگاه را درک کنیم. شرایط سخت بود اما زندگی ادامه دارد. با همه این اتفاقات من هنوز معتقدم که می‌توانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. می‌دانیم که پیاده کردن ایده‌های مربی جدید در زمین زمان می‌برد.

رونالدو در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من به جلو نگاه می‌کنم. باید سخت کار کنیم و به عنوان بازیکن در کنار هم باشیم. می‌دانیم که در بهترین شرایط آمادگی خود نیستیم، اما معتقدم با سخت کوشی می‌توانیم حتی امسال به چیزهای مهمی دست پیدا کنیم."

رونالدو در این فصل در ۲۱ بازی ۱۴ گل به ثمر رسانده است و احتمالاً روز شنبه در دیدار مقابل استون ویلا در لیگ برتر نیز یک بار دیگر برای منچستر یونایتد به میدان خواهد رفت.

کد خبر 548580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.