۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
 لاهیجان دارای گرمخانه شد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان از تجهیز و آماده‌سازی مکانی به عنوان گرمخانه در این شهر خبر داد.

محمد ایدروم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اخیراً شهرداری لاهیجان به منظور اختصاص گرمخانه‌ای برای شهر، با شرکت در مزایده رسمی دو واحد آپارتمانی ۷۰ و ۱۰۰ متری در جوار بقعه آقا سید مرتضی با قیمت اجاره سالیانه حدود ۴۳۰ میلیون ریال، از اداره اوقاف شهرستان برنده شد.

وی افزود: در حال حاضر این واحدها توسط شهرداری در حال تجهیز و آماده سازی بوده و تا هفته آینده به عنوان گرمخانه در اختیار افراد بی خانمان قرار می‌گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: مدیریت گرمخانه را اداره بهزیستی شهرستان لاهیجان بر عهده خواهد داشت که امیدواریم با نظارت مسئولان این اداره، معتادان متجاهر بعد از درمان و بهبودی کامل در مراکز ترک اعتیاد، تا پیدا کردن سرپناه و شغلی مناسب، به صورت موقت در گرمخانه اسکان داده شوند.

وی با بیان اینکه لاهیجان جز شهرهایی است که الزامی به ساخت یا اختصاص گرمخانه در آن نیست، اما به دلیل درخواست و مطالبات زیاد شهروندان، امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان، مدیریت شهری تصمیم گرفت تا مکانی را به گرمخانه اختصاص دهد، گفت: ساختمانی که شهرداری به گرمخانه اختصاص داده توسط شهروندان وقف شهید حاج قاسم سلیمانی شده و این شهید بزرگوار در این زمینه نیز بانی خیر شده است.

به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود یکصد هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است

کد خبر 548535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.