لنز چشم Mojo Visions جایگزینی برای دستگاه‌های پوشیدنی

موجو ویژن اعلام کرده است که در حال تولید لنز چشمی است که قادر است مانند گجت‌های پوشیدنی عمل کند و اطلاعاتی از فعالیت‌های بدنی و بیولوژیکی را به کاربران نشان دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که موجو ویژن (Mojo Vision) به منظور تولید لنزهای چشمی هوشمند با آدیداس و دیگر شرکت‌های ورزشی همکاری می‌کند، این شرکت مفهومی را ارائه کرد که وقتی دستگاهش روی چشمان کاربر قرار می‌گیرد، می‌تواند متون و تصاویر را به نمایش بگذارد.

لنز چشمی موجو ویژن نمایشگری را در مقابل چشمان کاربران قرار می‌دهد و به حسگرهای حرکتی و پردازنده اختصاصی خود مجهز است. هدف اولیه و بلند مدت شرکت ذکر شده کمک به افراد کم بینا است؛ البته همکاری با شرکت‌های ورزشی به این معنا است که این لنز می‌تواند عملکردهای بیولوژیکی و فعالیت‌های بدنی افراد را نمایش دهد.

هنوز مشخص نشده است که آیا لنز چشم موجو ویژن از کنترل رابط لنز مبتنی بر حرکت چشم برای اجرای فرامین استفاده خواهد کرد یا نمایشگر مواردی مانند ضربان قلب را نشان می‌دهد یا خیر؟ هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه لنزهای چه تأثیری بر چشمان کاربران خواهد گذاشت و تا چه زمانی بدون مشکل می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، منتشر نشده است. انتظار می‌رود که در آینده نزدیک اطلاعاتی در این زمینه در دسترس قرار بگیرد.

کد خبر 548504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.