حفاری و لوله‌گذاری بلوار دکتر نصراللهی بروجرد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بروجرد گفت: در راستای طرح شهرداری برای بهسازی معابر و رفع مشکل آب‌گرفتگی‌، این بار عملیات لوله‌گذاری در بلوار دکتر نصراللهی به انجام رسید.

ایمان گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیرو جلسات برگزار شده در دفتر شهردار محترم پیرامون دفع آب‌های سطحی در نقاط آبگیر سطح شهر و تأکید وی جهت بهسازی معابر، اقداماتی نظیر حفاری و لوله‌گذاری در نقاط خطر آفرین و حساس بروجرد، آسفالت‌کشی و ترمیم آسفالت انجام شده است.

وی افزود: این اقدامات در راستای رفاه حال شهروندان و به منظور رفع مشکلات احتمالی آب‌گرفتگی‌های موجود با توجه به بارندگی‌های فصلی پیش‌رو، انجام می‌شود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: شهرداری در این فرآیند اقدام به لوله‌گذاری و رفع نواقص موجود در سیستم هدایت آب‌های سطحی در مکان‌های مورد نیاز می‌کند تا دفع این آب‌ها به راحتی انجام شود و پس از بارش باران با مشکل آب‌گرفتگی معابر روبه‌رو نباشیم.

گودرزی با بیان اینکه انجام این اقدامات در بلوار ارتش بروجرد در حال انجام است، گفت: عملیات لوله‌گذاری بلوار دکتر نصراللهی نیز به منظور بهسازی معابر و رفع مشکل تجمع آب‌های سطحی به انجام رسیده است.

کد خبر 548496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.