شوت‌های پر تعداد برای فتح ال‌کلاسیکو کافی نبود!

تیم فوتبال بارسلونا در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا با ۲۰ شوت، دروازه رئال مادرید را به توپ بست اما در نهایت نتوانست به فینال این رقابت‌ها برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _چهارشنبه، ۲۲ دی‌ماه_ دو تیم فوتبال بارسلونا و رئال مادرید یکی از بازی‌های مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را به میزبانی ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض عربستان سعودی برگزار کردند. رئالی‌ها در یک بازی پرگل و مهیج موفق شدند رقیب دیرینه خود را با نتیجه سه بر دو شکست دهند و به فینال سوپرجام راه پیدا کنند. در ادامه نکاتی از این بازی را می‌خوانید:

کریم بنزما ستاره تیمش بود؛ او پایه‌گذار گل اول لوس بلانکوس بود و گل دوم را هم در دقیقه ۷۲ وارد دروازه ترشتگن کرد. بنزما بعد مسی به دومین بازیکن تاریخ ال‌کلاسیکو تبدیل شد که موفق شده تعداد گل و پاس گل‌هایش را دو رقمی کند. ۱۱ گل و ۱۰ پاس گل آمار مهاجم فرانسوی است.

گل اول بارسا در دقیقه ۴۱ توسط لوک به ثمر رسید تا حساب کار یک بر یک مساوی شود. او که در اوایل فصل عملکرد خوبی نداشت، به نظر می‌رسد که اکنون خود را بازیابی کرده است.

سه بازی اخیر لوک دیونگ:

در مقابل مایورکا یک گل
در مقابل گرانادا یک گل
در مقابل رئال مادرید یک گل

گل دوم بارسا که بازهم حساب کار را مساوی کرد، این بار توسط آن‌سو فاتی به ثمر رسید که پس از مدت‌ها مصدومیت، از دقیقه ۶۶ وارد زمین شده بود.

سه بازی اخیر فاتی برای بارسلونا:

️گلزنی مقابل دیناموکیف
️گلزنی مقابل سلتاویگو
️گلزنی مقابل رئال مادرید

شوت های پر تعداد برای فتح الکلاسیکو کافی نبود!


رئال با این برتری به ۱۰۰ برد برابر رقیب دیرینه خود رسید و ژاوی هرناندز که اولین ال‌کلاسیکوی خود را به عنوان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تجربه می‌کرد، متحمل شکستی تلخ شد. این نکته را هم باید در نظر داشت که مادریدی‌ها برای پنجمین بازی متوالی آبی اناری‌ها را با شکست در این رقابت بزرگ، روبه‌رو کردند. این اتفاق برای دومین بار در تاریخ رخ داده است؛ اولین رکورد مربوط به سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۵ است که مادرید موفق به ثبت هفت پیروزی پیاپی شد.

شوت های پر تعداد برای فتح الکلاسیکو کافی نبود!


بارسلونا ۱۳ بازی از ۱۸ بازی مقابل تیم‌های بزرگ در دو سال اخیر را واگذار کرده است.

یکی از بازیکنانی که امیدهای زیادی در خصوص او وجود داشت که بتواند در الکلاسیکو بازی کند، ادن هازارد بلژیکی بود؛ ستاره‌ای که با مبلغی گزاف از چلسی پا به سانتیاگو برنابئو گذاشت اما مثل گرت بیل، مدام یا مصدوم یا محروم بوده است. او سه سال سابقه حضور در رئال را دارد اما حتی یک دقیقه هم در بازی ال‌کلاسیکو حضور نداشته است.

آبی اناری‌ها یک آمار جالب خلق کردند. آنها در این بازی ۲۰ شوت زده به سمت دروازه رئال مادرید داشتند. این تیم از سال ۲۰۰۶ تا به حال در ال‌کلاسیکو نتوانسته بود چنین آماری ثبت کند.

کد خبر 548484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.