ذوب آهن _ گل‌گهر/امید تارتار و  قلعه‌نویی برای بازگشت به جمع مدعیان

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل گل‌گهر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر رو در روی گل‌گهر سیرجان صف‌آرایی می‌کند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و گل گهر

داوران: داور: امیر عرب براقی، محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر

ورزشگاه: فولادشهر

نتیجه آخرین بازی: گل گهر یک _ ذوب آهن صفر

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال ذوب آهن با پنج پیروزی، دو تساوی، هفت شکست و ۱۷ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. این تیم هفته گذشته مقابل نساجی قرار گرفت که با یک گل از این تیم شکست خورد. باتونه به نزدیکی امتیازات در جدول، ذوب آهن موفق شود گل گهر را شکست دهد در صورت شکست تیم‌های فولاد و نساجی تا رده هفتم بالا خواهد آمد در غیر این صورت امکان سقوط تا رده دوازدهم را دارد.

تیم فوتبال گل گهر با پنج پیروزی، پنج تساوی، پنج باخت و ۲۰ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. این تیم هفته گذشته هوادار را با یک گل شکست داد که اگر موفق شود ذوب آهن را هم از پیش رو بردارد در صورت باخت پیکان، مس و آلومینیوم تا رده چهارم جدول بالا خواهد آمد و به جمع مدعیان بر می‌گردد.

ذوب آهن _ گل گهر/ امید تارتار و  قلعه نویی برای بازگشت به جمع مدعیان

اعتراض باشگاه گل گهر

تیم‌های سپاهان، استقلال و پیکان از گل گهر به خاطر استفاده استفاده غیرمجاز از بازیکن گابنی شکایت کردند، کمیته انضباطی هم سه بازی آخر این تیم را سه بر صفر کرد که باشگاه گل گهر نسبت به این موضوع اعتراض کرد و پرونده به کمیته استیناف رفته تا با بررسی همه جوانب حکم خود را اعلام کند. باید دید نتیجه این رأی جنجالی به کجا خواهد رسید.

سابقه هدایت ذوب آهن در کارنامه قلعه نویی

امیر قلعه نویی سال ۹۷_۹۶ هدایت ذوب آهن را عهده دار شد که آخر فصل با ۱۵ پیروزی، ۱۰ تساوی، پنج باخت و ۵۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. این مربی سابقه مربیگری در تیم‌های استقلال، سپاهان، تراکتور و مس را دارد.

کد خبر 548473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.