سولدو: فقط یک دفاع راست داریم/از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نساجی تیم خوبی است، امتیازات مهمی کسب کرده و دارای چندین بازیکن باتجربه است. تمام تیم‌هایی که با آنها بازی می‌کنیم را آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف‌شان را به بازیکنانمان منتقل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زونیمیر سولدو در نشست خبری قبل بازی با نساجی مازندران، اظهار کرد: بازیکنان را برای بازی سخت فردا آماده کردم. نساجی تیم خوبی است، امتیازات مهمی کسب کرده و دارای چندین بازیکن باتجربه است. تمام تیم‌هایی که با آنها بازی می‌کنیم را آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف‌شان را به بازیکنانمان منتقل می‌کنیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم راضی هستم زیرا روند خوبی را طی می‌کنند، البته رضایت من از نحوه بازی آنها است و از نظر کسب امتیاز راضی نیستم. باید به روند خوبی که داریم ادامه دهیم و با کسب امتیازات لازم، وضعیت‌مان را در جدول بهبود بخشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در رابطه با دقایق کمی که عباس‌زاده بازی می‌کند، تصریح کرد: ما همه برای تیم کار می‌کنیم و با هیچ بازیکنی مشکل نداریم، عباس‌زاده بازیکن باتجربه و خوبی است ولی با توجه به شرایط تیم، من از بازیکنانی که آماده‌تر هستند استفاده می‌کنم.

سولدو در خصوص ضعف تراکتور در پست دفاع راست، خاطر نشان کرد: تراکتور خوب بسته نشده است و فقط یک دفاع راست دارد، هنوز نتوانستیم گزینه جدیدی برای تقویت تیم در پست دفاع راست پیدا کنیم که در ادامه این مشکل را نیز مرتفع خواهیم کرد. تمرکز من روی بازی با نساجی است و امیدوارم نفرات جدید به جمع ما ملحق شوند.

وی افزود: روند خوبی را طی می‌کنیم و وضعیت‌مان از نظر تاکتیکی بهتر شده است. شرایط تراکتور با اضافه شدن نفرات جدید بهتر خواهد شد. با توجه به شناختم از تیم نساجی، می‌دانم که آنها بازیکنان باتجربه‌ای دارند و جنگی واقعی در وسط زمین خواهیم داشت. باید با ارائه یک بازی باکیفیت، به آن چه که می‌خواهیم برسیم.

کد خبر 548355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.