تعیین کارگروه مشترک شهرداری و راه و شهرسازی اهواز

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: باید کارگروهی میان شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شود تا ظرف مدت سه هفته نتیجه نهایی در خصوص ۱۰ درصد قدرالسهم شهرداری از اراضی و املاک اعلام و پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی در نشست مشترک شورای اسلامی شهر اهواز و اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، اظهار کرد: برگزاری جلسات در راستای هم‌افزایی و تعامل بین دستگاه‌های مختلف اجرایی و شهرداری از اهم برنامه‌های شورای اسلامی شهر است تا بتوان میان دستگاه‌های مختلف شهرداری تعامل و ارتباط مؤثر ایجاد کرد.

وی افزود: موضوع تحویل ۱۰ درصد قدرالسهم شهرداری از اراضی و املاک که بر اساس تبصره شش باید به شهرداری تحویل شود که مقرر شد کارگروهی میان شهرداری و اداره راه و شهرسازی تشکیل شود تا ظرف مدت سه هفته نتیجه نهایی اعلام و سهم عقب افتاده شهرداری پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به موضوع پروژه‌های فعال ساختمانی اداره کل راه و شهرسازی اهواز در بحث اقدام ملی و طرح بازآفرینی شهری، ادامه داد: مقرر شد با تشکیل کارگروهی مشترک مسائل محاسبه عوارض و صدور پروانه‌های پروژه‌های اقدام ملی و باز آفرینی شهر اهواز تسریع و بر اساس برنامه زمان‌بندی برای آن‌ها اقدام شود.

وی با تاکید بر بررسی طرح تفصیلی شهر، افزود: مشاوران منتخب اداره کل راه و شهرسازی استان در شرق و غرب در حال انجام وظیفه پیرامون تهیه نقشه‌های جی آی اس و نقشه‌های پایه شهر اهواز هستند.

محمودی گفت: شهرداری اهواز متعهد شده ظرف هفته جاری نقشه‌های پایه مورد نیاز راه و شهرسازی در خصوص تهیه طرح تفصیلی را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار دهد.

کد خبر 548315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.