اختصاص کارت بلیط الکترونیکی رایگان به خبرنگاران تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران با طرح این سوال که چرا باید یک تسهیلات ناچیز از سبد قشر زحمتکش و با درآمد سطح پایین مانند اهالی رسانه کسر شود؟، گفت: اعطای چنین تسهیلاتی می‌تواند کمک اندکی در جهت قدردانی از زحمات خبرنگاران باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"خبرنگاران و اصحاب رسانه با ساعات کاری طولانی، درآمد متوسط در حرفه پر استرس خبر مشغول به فعالیت هستند که مدیریت قبلی شهری تهران مصوبه‌ای در بهمن ۱۳۹۷ داشته که بر اساس آن به شهرداری تهران اجازه داده شده است به خبرنگارانی که فاقد خودرو می‌باشند، کارت بلیط الکترونیک رایگان یک ساله جهت استفاده از وسایل نقلیه عمومی اختصاص دهد.

اما این موضوع متأسفانه گویا لغو شده و بر اساس گزارش‌ها و مراجعاتی که برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به اینجانب داشتند این طرح در حال حاضر دیگر اجرا نمی‌شود.

در همین راستا امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران از شهردار تهران خواستم تا نسبت به اختصاص کارت بلیت الکترونیکی رایگان به خبرنگاران و اصحاب رسانه اقدام کنند.

چرا باید یک تسهیلات ناچیز از سبد قشر زحمتکش و با درآمد سطح پایین اهالی رسانه کسر شود؟ اعطای چنین تسهیلاتی می‌تواند اندک کمکی در جهت قدردانی از زحمات آنها باشد. "

کد خبر 548313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.