شهروندان گرگان نقاط خطرناک و ناایمن را گزارش کنند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: طرح شهر ایمنی به منظور شناسایی نقاط خطرناک در سطح شهر و ارتقای سطح ایمنی آنها در دستور کار سازمان آتش‌نشانی قرار دارد.

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تاکید شهردار گرگان بر موضوع ایمن سازی نقاط خطرناک، اظهار کرد: در این راستا شناسایی مناطق پرخطر و ایمن سازی فضای شهری در دستور کار است و این سازمان هر روزه تیم‌های عملیاتی را در سطح محدوده ایستگاه‌های خود، جهت بررسی اعزام می‌کند.

وی افزود: نتایج بررسی اینگونه اماکن و دستورالعمل ایمنی برای آنها به شهرداری‌های مناطق و ادارات مربوطه ارسال می‌شود تا به تذکر لازم به مالکان آنها ابلاغ شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ابراز امیدواری کرد: با اجرای کامل این طرح و همکاری مردم و سایر نهادها و ادارات دولتی بتوانیم سطح ایمنی شهر را تا حد زیادی افزایش دهیم.

صفری تاکید کرد: همشهریان می‌توانند نقاط خطرناکی را که در محدوده زندگی خود مشاهده می‌کنند به حوزه پیشگیری سازمان اطلاع دهند و یا از طریق فضای مجازی سازمان آتش‌نشانی را در شناسایی این نقاط خطرناک یاری کنند.

کد خبر 548204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.