ژاوی: الکلاسیکو، همیشه متفاوت است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: هدف تیمش این است که در سوپرجام اسپانیا مقابل رئال مادرید پیروز شود و جام را به خانه ببرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فردا _چهارشنبه ۲۲ دی ماه_ دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا به مصاف هم می‌روند.
ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: این بازی، مسابقه فوق العاده ای خواهد بود که فرصتی برای کسب جام است. رئال مادرید در بهترین شرایط خود در لالیگا قرار دارد، اما اکنون ما هم بسیار زیبا بازی می‌کنیم. الکلاسیکو همیشه متفاوت است.

وی در خصوص تورس ادامه داد: قرارداد فران تورس به زودی به شکل رسمی ثبت می‌شود. حضور فران و پدری خبر خوبی برای ما است، اما باید منتظر این باشیم که ببینیم آنها آماده هستند یا خیر، این احتمال وجود دارد که این دو بازیکن، بازی را از ابتدا شروع نکنند. ما می‌خواهیم بازیکنان مان حتی در دیدارهای بعدی تفاوت‌ها را ایجاد کنند، اما خوشحالم که آنها برگشتند. فردا خواهید چه کسانی بازی می‌کنند.

سرمربی ️بارسلونا، در خصوص اینکه تیمش مدت‌ها است که در الکلاسیکو پیروز نشده، گفت: فردا باید نقطه عطفی برای ما باشد، برنده شدن در این بازی برایمان مهم است و مهمترین نکته، قهرمانی در سوپر کاپ است. این بازی مثل بازی فینال است. فردا یک مسابقه چالشی برای ما است.

اسطوره بارسا در خصوص اینکه ️اگر بخواهد بازیکنی از رئال مادرید بیاورد، چه کسی را انتخاب می‌کند؟ خاطر نشان کرد: کسی را انتخاب نمی‌کنم، مالک تیم خودم هستم. ما می‌خواهیم به کار خود ادامه دهیم و من چیزی را تغییر نمی‌دهم. نمی‌توانم تصور کنم بازیکنی از رئال مادرید را به بارسا بیاورم.

ژاوی در پاسخ به این سوال که چطور می‌خواهد در خط حمله با سه بازیکن بازی کند؟ گفت: تمام بازیکنانی که من در اختیار دارم می‌توانند با خلق موقعیت و تلاش تفاوت‌ها را ایجاد کنند. چند بازیکن داریم که از ابتلاء به کرونا برگشته‌اند. هر بازیکنی می‌تواند تفاوت‌ها را ایجاد کند. برای بهبودی کامل از مصدومیت‌ها و کرونا به زمان بیشتری نیاز داریم. اما این بهانه نیست، باید رقابت کنیم و بازی فردا آزمونی مناسب برای شناخت توانایی‌های تیم است.

وی افزود: نمی‌توانم آینده را پیش بینی کنم، اما بسیار خوشبین هستم. فقط دو ماه است آمدم، می‌جنگیم و هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم. ما می‌توانستیم بازی گرانادا را دو بر صفر ببریم، اما گروه متحدی داریم و رشد آن زمان می‌برد. همه می‌خواهند در بهترین سطح باشند و بهترین‌ها را ارائه دهند. در نهایت بازیکنانی را انتخاب می‌کنم که شایسته بازی باشند.

سرمربی بارسا در پایان با اشاره به تاریخچه الکلاسیکو خاطر نشان کرد: مسابقاتی وجود داشت که بارسلونا مدعی اول برد بود و بازی‌های دیگری نیز وجود داشت که رئال مادرید مدعی اول برد در آنها بود، اما این هیچ معنایی ندارد. فردا با یکی از بهترین تیم‌های اسپانیا روبرو هستیم اما هدف ما رسیدن به فینال است.

کد خبر 548174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.