کروس: آماده ایم و می خواهیم در الکلاسیکو پیروز شویم!

هافبک رئال مادرید گفت:با تجربه‌ای که در این باشگاه دارم می‌خواهم بگویم اینجا همه برای قهرمانی در همه جام‌ها می‌جنگند. مهم نیست کجا بازی کنیم، آماده‌ایم و می‌خواهیم پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فردا _ چهارشنبه ۲۲ دی ماه_ دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا به مصاف هم می‌روند. در دیگر دیدار بیلبائو و آتلتیکو مادرید رو در روی هم قرار می‌گیرند. سوپرجام اسپانیا تا سال ۲۰۲۹ به میزبانی عربستان برگزار می‌شود.

تونی کروس هافبک کهکشانی‌ها در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: با تجربه‌ای که در این باشگاه دارم می‌خواهم بگویم اینجا همه برای قهرمانی در همه جام‌ها می‌جنگند. مهم نیست کجا بازی کنیم، آماده‌ایم و می‌خواهیم پیروز شویم.

وی در خصوص مصدومیت خود گفت: شروع فصل برایم سخت بود. هیچوقت فصل را به این شکل شروع نکرده بودم، آن مشکل را مدت خیلی زیادی بود که با خودم داشتم، وقتش رسیده بود که درمانش کنم. چند بازی را از دست دادم ولی آن زمانی که به دست آورده بودم به خوبی استفاده کردم. در بهترین حالت ممکن برای بازی آماده شدم. سال‌های خوب زیادی داشتم و در حال حاضر هم لحظات خوبی را تجربه می‌کنم.

هافبک رئال مادرید با اشاره به سبک بازی تیمش خاطر نشان کرد: باید طبق شرایط خاص هر بازی، برای آن بازی آماده شوید. برای من بازی ایده آل این است که توپ را در اختیار داشته باشیم. اگر مالکیت ما زیاد باشد حتی برد یک بر صفر هم برایمان خوب است ولی به هر حال باید یک راه خوب برای پیروزی در تمام بازی‌ها پیدا کنیم. باید بلد باشیم به چه شکلی خودمان تطبیق بدهیم.

بازیکن آلمانی در مورد تفاوت‌های بارسای ژاوی با دیگر سرمربیان تصریح کرد: نمی‌توانم در این خصوص حرفی بزنم، چون بازی آنها را زیاد ندیدم. کارهای مهم‌تری برای انجام دادن داشتم. در بازی‌ای مثل الکلاسیکو، هیچ تیمی شانس بیشتری برای پیروزی ندارد، مخصوصاً وقتی آن بازی، مثل یک فینال باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص به آلابا افزود: او از دفاع کناری به دفاع وسط تغییر پست داده، وقتی در بایرن بودم وینگر هم بازی می‌کرد. از اینکه خیلی سریع خودش را وفق داد سوپرایز نشدم چون خیلی خوب او را می‌شناسم. آلابا خارج از زمین بازی هم پسر خوبی است. او به شکلی بازی می‌کند انگار چندین سال است بازیکن رئال مادرید بوده است.

هافبک آلمانی در خصوص پیشرفت رئال اظهار کرد: در دو ماه گذشته این پیشرفت کاملاً حس شده است. در ابتدای فصل بازی‌های زیادی را بدون اینکه زیبا بازی کنیم برنده شدیم ولی حالا پیشرفت کرده‌ایم اگر بازی خود را بهتر نمی‌کردیم بالاخره یک جایی یقه ما را می‌گرفت و امتیازات را از دست می‌دادیم. این را هم باید در نظر داشت که هنوز در ژانویه هستیم و قهرمان هیچ جامی نشده‌ایم.

کد خبر 548173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.