آنجلوتی: همه‌ بازی‌ها مرا می‌ترساند/ کاملا الکلاسیکو را می‌شناسم!

سرمربی رئال مادرید، از بارسلونای تحت هدایت "ژاوی" تمجید کرد و گفت: بازی رفت با مسابقه سوپرجام فرق می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فردا_ چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه_ دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا به مصاف هم می‌روند و در دیگر دیدار بیلبائو و آتلتیکو مادرید رو در روی هم قرار می‌گیرند. سوپرجام اسپانیا تا سال ۲۰۲۹ به میزبانی عربستان برگزار می‌شود.

در کنفرانس خبری پیش از بازی ال‌کلاسیکو، کارلو آنچلوتی اظهار کرد: به هر حال این بازی برد و باخت دارد و فقط یک برنده خواهیم داشت. باید تا حد امکان خوب بازی کنیم. حریف مشکلاتی داشته ولی این بازی فرق می‌کند.

وی افزود: شک و تردیدهایی که در ترکیب فیکس دارم، یکی از این تردیدها بازی دادن به کارواخال است و آن یکی پست وینگر راست است. بازیکنان تازه نفس مثل رودریگو را هم دارم که می‌تواند بالاتر از آسنسیو بازی کند. یوویچ هم برگشته است. مثل همیشه بازی مقابل بارسا هیجان و نگرانی دارد ولی این خودش باعث ایجاد انگیزه است.

 آنچلوتی افزود: بارسا علاوه بر بازیکنان با تجربه‌ای مثل پی که، آلبا و بوسکتس از بازیکنان جوان هم مثل گاوی، نیکو سود می‌برد که بازیکنان آینده‌دار زیادی در این تیم وجود دارند.

سرمربی رئال در خصوص بارسای ژاوی گفت: تیم ژاوی را دوست دارم چون یک ایده مشخص برای بازی دارد. آنها فلسفه باشگاه خود را دنبال می‌کنند و روند خوبی هم دارند. با چنین ایده‌هایی تیم پیشرفت می‌کند. این بازی با نتیجه بدون گل استارت می‌خورد و همه چیز مساوی است. برد ما در بازی رفت داخل نیوکمپ زمانی رخ داد که ژاوی مربی این تیم نبود، اما حالا همه چیز فرق کرده است.

کارلتو در پاسخ به این سوال که تطابق آلابا با تیم رئال چقدر برایش مهم بود؟ عنوان کرد: من در مورد تفاوت‌های لالیگا و بوندسلیگا از او چیزی نپرسیدم ولی آلابا به خوبی خودش را با شرایط جدید وفق داده، در این مورد شکی نداشتم چون می‌دانستم او بازیکن حرفه‌ای است. درست است که در بازی‌های اخیر زیاد در پست دفاع وسط بازی نکرده بود اما زوجش با میلیتائو فوق العاده است.

آخرین سوال از سرمربی رئال این بود: اینکه همه رئال را شانس پیروزی می‌دانند حس بدی به شما می‌دهد؟ کارلتو گفت: همه بازی‌ها من را می‌ترساند فرقی ندارد کدام بازی باشد، مثلاً در بازی مقابل والنسیا استرس زیادی داشتم. کاملاً الکلاسیکو را می‌شناسم. اگر بازیکنان خودشان را شانس پیروزی بدانند نگران می‌شوم، ولی خوشبختانه این اتفاق رخ نداده است.

کد خبر 548166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.