آخرین وضعیت مالی شهرداری مهدیشهر

شهردار مهدیشهر گفت: در ۹ ماهه امسال تنها حدود ۴۲ درصد از بودجه این شهرداری محقق شده اما با برنامه‌ریزی می‌کوشیم که تا پایان سال حداقل میزان تحقق بودجه را به رقمی بالای ۷۲ درصد برسانیم.

به گزارش ایمنا، علیرضا شربتدار با اعلام این خبر اظهار کرد: بودجه شهرداری مهدیشهر ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که ۵۰ درصد آن برای هزینه‌های جاری و ۵۰ درصد نیز برای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه همه توان خود را به کار می‌گیریم که میزان تحقق بودجه را تا آخر سال مالی به عددی معقول برسانیم افزود: ما شهرداری را در شرایطی تحویل گرفتیم که دو ماه حقوق پرسنل عقب افتاده بود و در این دو ماه حقوق‌ها را بروز کردیم.

شهردار مهدیشهر از بدهی ۱۴ میلیارد تومانی شهرداری به پیمانکاران پروژه‌ها خبر داد و تصریح کرد: شهرداری در بخش حقوقی با پرونده‌های متعددی روبرو است و همین تعدد پرونده‌های حقوقی بخش قابل توجهی از انرژی و وقت و توان ما را مصروف خود کرده است.

شربتدار با بیان اینکه اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی برای تکمیل راه دسترسی به بیمارستان تازه تأسیس مهدیشهر تنها رقم بودجه دولتی در شهرداری مهدیشهر است خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات پیاده راه سازی، روشنایی، آسفالت و تکمیل راه دسترسی به بیمارستان ۱۵ خرداد در دستور کار همکاران ما قرار دارد.

وی از طلب ۱۵ میلیارد ریالی شهرداری از دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: البته بدهی‌هایی نیز به دستگاه‌های دولتی نیز داریم که بدهی قطعی ۱۲ میلیارد ریالی شهرداری از این جمله است. همچنین شهرداری ۵۰۰ میلیون تومان به مالیات و ۵۰۰ میلیون تومان به برق بدهی دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 548118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.