تشکیل اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌های کلانشهرها

روز گذشته اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌های کلانشهرهای ایران به میزبانی شهرداری تهران برگزار شده و معاون ورزشی، تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز به عنوان عضو این شورا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته اولین جلسه شورای سیاست گذاری ورزش شهرداری‌های کلانشهرهای ایران به میزبانی شهر تهران برگزار شد و در راستای مدل‌های حرکتی حال حاضر ورزش‌های کلانشهرهای کشور و برنامه‌ریزی‌های سال ۱۴۰۱ گفت‌وگو و تبادل نظر شد. همچنین در خصوص برنامه‌های مشترک این شورا در کلانشهرها، اهداف، شاخص‌ها و مدل توسعه ورزش تا پایان سال جاری رایزنی‌هایی صورت گرفت.

این در حالی است که قرار است جلسات مذکور برای رسیدن به هدف اصلی این شورا که همگرایی برنامه‌های مشترک کلانشهرها در حوزه ورزشی و به ویژه ورزش تفریحی است تداوم داشته باشد.

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه و با حکم احسان متولیان، دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، اعضای شورای سیاست‌گذاری ورزش معرفی شدند. بر اساس این حکم مریم ترکی رئیس شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌های کلانشهرهای ایران و احسان بعیدی، سارا باقری، علی زارعی، پیام حیدری، محمدفاضل یوسفی و غلامرضا فرجی به عنوان اعضای این شورا معرفی شدند. بعیدی، معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان است.

تشکیل اولین جلسه شورای سیاست گذاری ورزش شهرداری‌های کلانشهرها

کد خبر 548076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.