سازمان سنجش به کارکرد غلط خود در اخراج دانشجویان پایان دهد

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس خطاب به وزیر علوم، گفت: سازمان سنجش باید به کارکرد غلط خود در خصوص اخراج دانشجویان پس از چند ترم پایان دهد.

به گزارش ایمنا، شهریار حیدری در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه_ مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از رئیس جمهور و وزیر کشور به جهت تعیین استاندار کرمانشاه تشکر کرد و خطاب به وزیر علوم، اظهار کرد: با توجه به عملکرد سازمان سنجش، نمایندگان هر روز تعداد زیادی از دانشجویان را در بین مراجعین خود دارند که پس از گذراندن چند ترم به بهانه تخلف در آزمون کنکور اخراج شده‌اند، به این وضعیت و کارکرد غلط سازمان سنجش پایان دهید.

وی افزود: همسان‌سازی حقوق نیروهای مسلح و سایر سازمان‌ها را به ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه برای برقراری موضوع همسان‌سازی حقوق تذکر می‌دهم. همچنین از همه نهادهای دولتی و غیردولتی درخواست اجرای قانون ایثارگری برای تبدیل وضعیت کارمندان را دارم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد گفت: امهال وام‌های مناطق زلزله زده علیرغم موافقت دولت را شاهدیم، از سوی دیگر از رئیس جمهور تقاضا داریم نسبت به موضوع منطقه آزاد قصرشیرین توجه کند چرا که علیرغم دستور شفاف وی هنوز اجرا نشده است.

حیدری در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی موضوع اجرای راه‌آهن کرمانشاه به منطقه خسروی را یادآور شد و از وزیر صمت خواست در مورد مشکلات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ورود کند چرا که ریشه نخست بیکاری این استان به دلیل ناکارآمدی این سازمان است.

وی در تذکری به وزیر نفت اجرای طرح پتروپالایش حوزه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپلذهاب را خواستار شد و از وزیر راه و شهرسازی نیز خواست نسبت به اجرای بحث جهش تولید مسکن اقدام کند.

منبع: مهر
کد خبر 548052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.