هدفون نوکیا E1200 ANC با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

هدفون قدرتمند نوکیا E1200 ANC با قابلیت حذف نویز فعال و پخش ۵۰ ساعته معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نوکیا E1200 اولین بار در سال گذشته در چین و سپس در بازارهای دیگر از جمله هند به عنوان هدفون بی سیم Essential نوکیا E1200 عرضه شد، مدل جدید این بار با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، بنابراین نام آن E1200 ANC است.

طراحی هدفون جدید مشابه هدفون بی سیم نوکیا Essential E1200 است و سخت افزار آن نیز به جز چند تفاوت جزئی با محصول ذکر شده یکسان است. هدفون نوکیا E1200 ANC از بلوتوث پنج پشتیبانی می‌کند و انرژی خود را از باتری ۷۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند. این باتری قادر است تا ۵۰ ساعت هنگام خاموش بودن ANC و ۲۴ ساعت زمان روشن بودن آن شارژدهی داشته باشد.

نوکیا E1200 ANC یک هدفون بی سیم است که گوش‌ها را کاملاً می‌پوشاند، پوشش بیرونی آن از جنس آلومینیوم آنودایز شده است و روکش براقی روی آن قرار گرفته است. پدهای داخلی این محصول نیز با چرم نرم پوشیده شده است، هدبندهای ۴۰ میلی متری آن نیز تاشو هستند، بنابراین حمل این محصول آسان‌تر است. هدفون مذکور از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و سیری پشتیبانی می‌کند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه این هدفون در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد فقط وارد بازار چین می‌شود.

کد خبر 547980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.