گوشی هوشمند تاشو جدید آنر معرفی شد

شرکت آنر از گوشی هوشمند تاشو جدید خود به نام Honor Magic V رونمایی کرد، این محصول به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل اول مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند تاشو Honor Magic V به جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل اول مجهز شده است، این محصول از صفحه نمایش بزرگ تاشو ۷.۹ اینچی برخوردار است که برای محافظت بیشتر کاملاً بسته می‌شود. ابعاد صفحه نمایش خارجی بسیار شبیه چیزی است که در تلفن‌های هوشمند معمولی دیده می‌شود. صفحه نمایش اصلی ۷.۹ اینچی OLED منعطف گوشی Honor Magic V دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح تصویر ۱۹۸۴ * ۲۲۷۲ پیکسل است و از حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت برخوردار است. این محصول اولین گوشی تاشو است که گواهی IMAX Enhanced را دریافت کرده است.

گوشی Honor Magic V دارای سه ماژول ۵۰ مگاپبکسلی در پنل پشتی خود است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۲۳ میلی متری، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۱۳ میلی متری و دوربین طیف رنگی ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. دو دوربین سلفی ۴۲ مگاپیکسلی نیز وجود دارد که در حفره‌های درون صفحه نمایش اصلی و پوششی قرار گرفته‌اند. گوشی تاشو Honor Magic V با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۴۷۵۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود، یک شارژر سیمی ۶۶ واتی نیز وظیفه شارژ کردن آن را بر عهده دارد.

محصول ذکر شده با استفاده از رابط کاربری Magic UI 6.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. گوشی تاشو Honor Magic V در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیومی، مشکی و نارنجی عرضه می‌شود و قیمت آن از ۱.۵۷۰ دلار آغاز می‌شود و تا ۱.۷۲۵ دلار برای حافظه ذخیره سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت افزایش می‌یابد. هنوز مشخص نشده است که آیا این محصول در خارج از کشور چین نیز عرضه خواهد شد یا خیر؟

کد خبر 547972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.