آزمون، گزینه جانشینی کیه‌زا در یووه؟

پس از مصدومیت شدید فدریکو کیه‌زا، باشگاه یوونتوس به دنبال جایگزینی برای او می‌گردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در دیدار قبلی یوونتوس در چارچوب رقابت‌های سری آ این تیم به مصاف آ اس رم رفت که در نهایت پس از نود دقیقه بازی جنجالی و حساس، بیانکونری موفق شد به پیروزی دست یابد و سه امتیاز مهمی را کسب کند.

اگرچه پیروزی سخت برابر رم و کامبک شاگردان آلگری برای هواداران بسیار شادی بخش بود، اما مصدومیت شدید کیه‌زا از شادی و خوشحالی یوونتوسی‌ها کاست.

ستاره ایتالیایی یوونتوس که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، در دیدار برای ناپولی برای اولین بار پس از مدت‌ها به میدان رفت و موفق شد یک گل نیز به ثمر برساند. او در بازی برابر رم نیز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت تا همین فشار مازاد روی بازیکنی که تازه از مصدومیت بازگشته، باعث شود یک آسیب بسیار جدی کیه‌زا زمین گیر کند.

منابع معتبر در ایتالیا گزارش کرده‌اند که کیه‌زا از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده و مشخصاً خطرناک‌ترین و پرفشارترین مصدومیت ممکن یک فوتبالیست برای او اتفاق افتاده است. وینگر ایتالیایی یووه تا پایان فصل از حضور در رقابت‌های فوتبالی دور خواهد بود و حتی تیم ملی کشورش را در راه انتخابی جام جهانی نمی‌تواند همراهی کند.

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، پس از مصدومیت شدید کیه‌زا ادعا کرد که آلگری با مدیران باشگاه یوونتوس در خصوص جذب یک جانشین صحبت کرده است. فدریکو مهره بسیار مهمی برای یووه محسوب می‌شود و جذب یک جایگزین برای او اصلاً جای تعجبی ندارد.

دی مارتزیو خبر داده که اولین گزینه یوونتوس برای تقویت خط حمله سردار آزمون است. این لژیونر ایرانی که در تیم زنیت روسیه بازی می‌کند، به تیم‌های متعددی در پنجره‌های مختلف لینک شده و این بار نیز به نظر می‌رسد باشگاه یوونتوس به جذب او علاقه‌مند است.

مشخص نیست تا چه حد می‌توان بر روی ادعای دی مارتزیو حساب کرد، اما جذب یک جانشین برای کیه‌زا و تقویت خط حمله می‌تواند از اولویت بندی‌های جدی یوونتوس باشد و سردار آزمون با توجه به قیمت معقول او در بازار نسبت به سایر مهاجمین لیگ‌های اروپایی، می‌تواند گزینه‌ای جایگزین برای فدریکو کیه‌زا باشد؛ بازیکنی که فصل را از دست داده و حتی ممکن است دوران فوتبالش نیز به زودی تمام شود!

کد خبر 547959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.