آغاز جلسه علنی مجلس/سوال از وزیر بهداشت در دستور کار

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی سوال یکی از نمایندگان از وزیر بهداشت می‌پردازند.

به گزارش ایمنا، جلسه علنی امروز _سه شنبه ۲۱ دی‌ماه_ مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمد باقر قالیباف» با حضور ۲۰۵ نفر از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست یک فقره سوال مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گزارش کمیسیون عمران در مورد جهش تولید مسکن (از وزیر راه و شهرسازی جهت ارائه گزارش دعوت به عمل آمده است) در دستور کار قرار می‌گیرد.

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری و گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی صدر همدان از دیگر برنامه‌های امروز صحن علنی خواهد بود.

نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سال ۱۳۹۲ را بررسی می‌کنند.

گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در دستور کار امروز قرار دارد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح دوفوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی و ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان از دیگر برنامه‌های امروز صحن علنی خواهد بود.

بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بررسی تقاضای دو فوریت طرح الزام بخش‌های خصوصی در به‌کارگیری نیرو از طریق ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار امروز قرار دارد.

کد خبر 547958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.