وضعیت قرمز آلودگی هوای اصفهان برای چهارمین روز متوالی

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

ایستگاه احمد آباد با شاخص ۱۵۲، ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۶۹، ایستگاه انقلاب با شاخص ۱۶۶، ایستگاه باهنر با شاخص ۱۶۵، ایستگاه پروین با شاخص ۱۶۶، ایستگاه جی با شاخص ۱۹۲، ایستگاه خرازی با شاخص ۱۵۱، ایستگاه رهنان با شاخص ۱۵۳، ایستگاه فرشادی با شاخص ۱۶۲، ایستگاه فیض با شاخص ۱۶۰، ایستگاه کاوه با شاخص ۱۶۷، ایستگاه میرزا طاهر با شاخص ۱۶۷و ایستگاه ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۶۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در ایستگاه رودکی با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۲۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۹۷ در وضعیت زرد (سالم) قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۰۳ و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۱۰، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 547954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.