داشتن کارت واکسن، شرط فعالیت تاکسیرانان اصفهانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از هفته آینده شرط فعالیت در ناوگان تاکسی‌رانی داشتن کارت واکسن کرونا خواهد بود.

هادی منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به مصوبه جدید ستاد پیشگیری از کرونای کشور رانندگانی که تاکنون اقدام به زدن واکسن نکرده‌اند ظرف ۴۸ ساعت آینده اقدام کنند.

وی با بیان اینکه الزام مذکور شامل تمام رانندگان در بخش‌های تاکسی زرد، سرویس مدرسه و آژانس‌های تاکسی تلفنی است، افزود: از هفته آینده شرط فعالیت در ناوگان تاکسی داشتن کارت واکسن کرونا خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از جمعیت ۲۳ هزار نفری رانندگان حدود ۱۳ هزار راننده از طریق تسهیلات صورت گرفته ویژه رانندگان تاکسی و با همکاری ستاد پدافند غیرعامل شهرداری و سازمان تاکسی‌رانی مبادرت به تزریق واکسن کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه چنانچه بخش‌هایی از جمعیت رانندگان در رسته‌های مختلف برای انجام واکسیناسیون اقدام نکرده‌اند، باید هر چه سریع‌تر مراجعه کنند و واکسینه شوند، گفت: از هفته آینده و مطابق مصوبه ستاد کرونای کشور تمام رانندگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری ملزم به نصب و ارائه کارت واکسن و در معرض دید مسافران خواهند بود.

منوچهری گفت: این الزام قطعاً در سلامت رانندگان و مسافران به منظور جلوگیری از خطر شیوع بیماری تأثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 547922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.