آمار کرونا همدان ۲۰ دی؛ ۲ فوتی و ۱۵ بستری جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و دو مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

محمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان همدان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت جدید بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان ۱۵ بیمار گزارش شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۱ هزار و ۱۶۹ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند، همچنین موارد مثبت سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۱۰۰ هزار و ۱۱۳ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان دو مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به سه هزار و ۱۶۵ نفر رسیده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد هزار و ۶۵۱ نفر، بهار هزار و ۵۶۹ نفر، تویسرکان هزار و ۵۹۷ نفر، رزن هزار و ۲۴۲ نفر، درگزین ۴۲۰ نفر، فامنین ۴۱۴ نفر و کبودرآهنگ یک‌هزار و ۵۴۶ نفر بوده است.

طاهری ادامه داد: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۸۰۴ نفر، نهاوند چهار هزار و ۱۷۱ نفر و همدان ۱۲ هزار و ۷۱ نفر به کرونا مبتلا شدند.

کد خبر 547887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.