غایبان بزرگ بارسا در ال‌کلاسیکو

دو تن از بازیکنان ارزشمند ژاوی در ترکیب اصلی بارسا، بازی مقابل رئال مادرید را از دست می‌دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، بارسلونا روز دوشنبه برای انجام مسابقه سوپر کاپ اسپانیا باید به عربستان سعودی سفر کند اما در این مسابقه، ژاوی هرناندز دو تن از بازیکنان مهم تیم خودش را در اختیار ندارد.

تست کووید -۱۹ دو بازیکن بارسلونا هنوز مثبت است و فران تورس به همراه پدری برای بازی نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیایی که میان بارسلونا و رئال مادرید در روز چهارشنبه _۱۲ ژانویه_ برگزار خواهد شد، در دسترس نخواهند بود.

با این حال اگر تست کرونای پدری، هافبک جوان بارسلونا تا پیش از مسابقه منفی شود، این بازیکن می‌تواند در ترکیب تیمش بازی کند. اما فران تورس هنوز به دلیل مشکلات سقف دستمزد بارسلونا، پس از انتقالش از منچسترسیتی، رسماً به عنوان بازیکن تیم بارسلونا ثبت نشده است و نمی‌تواند برای ژاوی به میادین برود.

رونالد آرائوخو و فرنکی دی یونگ هر دو در جریان بازی بارسلونا در کوپا دل ری مقابل لینارس مصدوم شدند و در نتیجه بازی این هفته لالیگای بارسلونا که منجر به تساوی یک بر یک با گرانادا شد را از دست دادند. با این حال، هر دوی این بازیکنان برای بازی در ال‌کلاسیکو حاضر هستند و می‌توانند به میدان بروند.

یکی از بازیکنان دیگر بارسلونا که مدتی است به دلیل مصدومیت قادر به همراه تیمش نیست، اریک گارسیا است. او تا حدود پنج هفته دیگر قادر نیست به ترکیب تیمش بازگردد و انتظار می‌رود که مدافع میانی اروگوئه‌ای بارسلونا نیز بتواند با بستن آتل به دستش بازی کند.

کد خبر 547855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.