۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
«یتیمِ وَرشو» منتشر شد

کتاب «یتیمِ وَرشو» نوشته کِلی ریمر، با ترجمه‌ای از فرنوش جزینی، از سوی انتشارات کتاب‌سرای تندیس راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رمان «یتیم ورشو» که بر اساس واقعیت نوشته شده است داستان دختری جوان، پسری از ساکنین گتو ، جنگجویی مبارز و پرستاری است که هر یک به شیوه خود برای نجات جان کودکان یهودی طی حمله نازی‌ها و روس‌ها به لهستان می‌جنگند. این کتاب برگرفته از قهرمان واقعی (ایرنا سندلر) که جان هزاران کودک یهودی را طی جنگ جهانی دوم نجات بخشید است.

«یتیم ورشو» کتابی درباره خیزش ورشو است که داستانی حقیقی از دو جوان که برای زنده ماندن تلاش می‌کنند، دارد. آن‌ها ابتدا از دست نازی‌ها و سپس از دست سربازان شوروی که به قصد نجات لهستان وارد این کشور شده بودند، تلاش می‌کنند.

«یتیم وَرشو» منتشر شد

این کتاب، آخرین اثر داستانی کِلی ریمر است که در سال ۲۰۲۱ به چاپ رسید و با وجود چندین صحنه دردناک و خشن در طول داستان، با تصویری شاد، پر هرج و مرج، امیدوارانه و جان‌بخش به پایان می‌رسد. این اثر به تازگی، با ترجمه فرنوش جزینی و به همت انتشارات کتاب‌سرای تندیس در دسترس مخاطبان فارسی‌زبان قرار گرفت.

«پیش از آنکه بگذارم بروی»، «وقتی تو را از دست دادم» و «یتیم ورشو» از جمله آثار کلی ریمر هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.

کتاب «یَتیمِ وَرشو» نوشته کِلی ریمر، در ۴۴۰ صفحه، به قیمت ۱۲۵ هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و کاغذ بالک، با ترجمه فرنوش جزینی و به همت انتشارات کتاب‌سرای تندیس منتشر شده است.

کد خبر 547838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.