شهرک نیایش بوشهر صاحب پارک می‌شود

شهردار بندر بوشهر گفت: احداث پارک در شهرک نیایش با توجه به مطالبات شهروندان در دستور کار شهرداری این بندر قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، حسین حیدری در بازدید از شهرک نیایش بوشهر، اظهار کرد: توسعه فضای سبز و روشنایی از جمله برنامه‌های مدنظر شهرداری برای محله نیایش است که اعتبار موردنظر در بودجه سال ۱۴۰۱ دیده خواهد شد همچنین در اجرای طرح‌ها باید پیوست‌های فرهنگی و احداث نماز خانه نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری برای شهرک نیایش برنامه‌های زیادی در دستور کار دارد اما با این حال محدودیت اعتباری مانع از اجرا آن شده است، افزود: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پارک در شهرک نیایش به زودی این محله از فضای سبز و تجهیزات ورزشی برخوردار می‌‎شود.

شهردار بندر بوشهر اضافه کرد: تا پیش از این شهرک نیایش بدون یک پارک مناسب و استاندارد بود که با توجه به طرح این مطالبه از سوی شهروندان احداث پارک در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

حیدری تاکید کرد: بر اساس برنامه زمان‎‌بندی مقرر شده تا ۴۵ روز آینده پارک محله نیایش مورد بهره‌برداری قرار گیرد‬ و‬ برای شهرک نیایش برنامه‌های متعددی تدارک دیده شده که هر کدام از آن‌ها به ترتیب اولویت اجرایی می‌شوند.

وی گفت: احداث ایستگاه آتش‌نشانی از دیگر برنامه‌های شهرداری بندر بوشهر برای شهرک نیایش است که این مهم به طور جد در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 547741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.