داشتن فراز و نشیب‌ در طول یک فصل طبیعی است/ قدردان توصیه‌های نیازمند هستم

"فکر می‌کنم چنین مواقعی که شرایط تیم خوب نباشد، در طول یک فصل طبیعی است. می‌خواستیم به راه خوب خودمان و مسیر پیروزی‌ها برگردیم؛ این کار را هم انجام دادیم و دو بازی قبلی را بردیم. بنابراین در حال حاضر همه چیز خوب است."

به گزارش خبرنگار ایمنا، با جدایی پیام نیازمند از سپاهان و ترانسفر شدن او به لیگ پرتغال، گمانه‌زنی‌های فراوانی در خصوص جانشینش صورت گرفت اما بالاخره نویدکیا و باشگاه سپاهان تصمیم گرفتند مراقبت از دروازه خود را به سنگربان اتریشی بسپرند. کریستوفر کنت تا به اینجا آمار قابل قبولی در سپاهان از خود ارائه داده و در پایان هفته چهاردهم به همراه سید حسین حسینی با ثبت هشت کلین شیت، رکوردداران کلین شیت در لیگ برتر است. او به همراه سپاهان هفته‌های سختی را پشت سر گذاشت اما با تأثیرگذاری در دو برد پیاپی اخیر، یکی از مهره‌های کلیدی طلایی پوشان برای بازگشت به مسیر اصلی بود. به همین بهانه کریستوفر کنت گفت و گویی با خبرنگار ایمنا انجام داده که در ادامه می‌خوانیم:

بعد از چند شکست پیاپی، توانستید دو دیدار اخیر را با پیروزی پشت سر بگذرانید. در این خصوص توضیح می‌دهید؟

فکر می‌کنم چنین مواقعی که شرایط تیم خوب نباشد، در طول یک فصل نرمال است. می‌خواستیم به راه خوب خودمان و مسیر پیروزی‌ها برگردیم؛ این کار را هم انجام دادیم و دو بازی قبلی را بردیم. بنابراین در حال حاضر همه چیز خوب است.

از وضعیت خوب تیم گفتید. در بازی قبلی بعد از چند دیدار موفق به ثبت کلین‌شیت شدید. عملکرد خودت را چطور می‌بینید؟

ما تیمی یک بازی را می‌بریم و یا تیمی می‌بازیم. با این حال فکر می‌کنم عملکردم تا به امروز خوب بوده است.

در بازی مقابل فولاد هم پنالتی را به درستی تشخیص دادید و می‌توانستید توپ را بگیری اما فکر می‌کنم توپ با بدشانسی گل شد.

درباره پنالتی باید بگویم توپ از زیر پاهایم وارد دروازه شد. این اتفاق به هر حال رخ داد و من به درستی به سمت راست پریدم. با این وجود مشکلی نیست و مهم‌تر این است که بازی را بردیم.

داشتن فراز و نشیب‌ در طول یک فصل طبیعی است/ قدردان توصیه‌های نیازمند هستم

جانشین پیام نیازمند در سپاهان شدید اما به نظر رابطه خوبی با او دارید. درست است؟

همین طور است. پیام را پیش از شروع فصل ملاقات کردم و او پسر خوبی است. پیام یکسری توصیه‌ها به من درباره سپاهان انجام داد و از این بابت بسیار قدردانش هستم.

در این مدت ارتباط‌ات با هواداران چطور بوده است؟

ما هواداران فوق‌العاده‌ای داریم. من طرفداران سپاهان را دوست دارم و امیدوارم در ماه‌ها یا شاید هفته‌های آینده که شرایط پاندمی کرونا بهتر شد، به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.

گفت و گو از: سروش فدایی _ خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایمنا

کد خبر 547704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.