هوسپیان: حضور در تیم ملی پر از تجربه بود

مربی بدن‌ساز تیم ملی والیبال زنان کشورمان گفت: حضور در کنار تیم ملی والیبال بانوان پر از تجربه بود. امیدوارم تیم والیبال ذوب آهن قهرمان سوپر لیگ زنان شود.

آنیا هوسپیان در حاشیه مراسم شبی با قهرمانان ارامنه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از حضور در این برنامه در کنار قهرمانان شهرم خوشحال هستم که به عنوان یکی از ورزشکاران اقلیت ارمنی اصفهان به من توجه داشتند. سال گذشته، سال خیلی خوبی برای من بود زیرا توانستم به عنوان مربی بدن‌ساز در کنار تیم ملی والیبال زنان در رده بزرگسالان باشم، البته اعزام به کاپ فیلیپین به علت شیوع کرونا کنسل شد اما اردوهای خیلی خوبی داشتیم و من تجربه خوبی کسب کردم.

وی ادامه داد: بسیار خوشحال هستم که بعد از حضور در کنار تیم ملی والیبال توانستم امسال تیم والیبال زنان ذوب‌آهن را همراهی کنم و افتخار حضور از سال ۸۹ تا ۹۴ در کنار تیم بسکتبال ذوب‌آهن را این بار در کنار والیبالیست‌های ذوبی تکرار کنم. تیم والیبال ذوب‌آهن توانست به قهرمانی نیم فصل سوپر لیگ برسد. امیدوارم که در ادامه این روند را ادامه دهیم و به قهرمانی لیگ برسیم.

هوسپیان در خصوص زمان حضورش در کنار تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن، گفت: متأسفانه تیم بسکتبال ذوب‌آهن در حال حاضر در لیگ دسته یک بازی می‌کند اما قطعاً با سابقه خوب باشگاه ذوب‌آهن در جذب و پرورش بازیکنان پایه، حتماً در سال‌های آینده یکی از تیم‌های مدعی سوپر لیگ بسکتبال خواهد بود.

کد خبر 547703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.