۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
کتاب «بیشعوران» منتشر شد

کتاب «بیشعوران» نوشته محمود فرجامی از سوی انتشارات روزنه راهی کتاب‌فروشی‌ها شد.

به گزارش ایمنا، کتاب «بیشعوران» شامل چهار فصل به نام‌های «شناخت بیشعوران»، «زیست بیشعوران»، «گونه‌های بیشعور» و «پرورش بیشعوران» است و عنوان‌هایی مانند «نشانه‌های عمومی بیشعوران»، «بیشعوری، عادت یا اعتیاد؟»، «پرسش بزرگ: آیا من هم بیشعورم؟»، «چه کسانی در معرض بیشعوری‌اند؟»، «درجات بیشعوری»، «بیشعوران و منطق»، «قول و قرار بیشعوران»، «دوستی بیشعوران»، «دشمنی بیشعوران» و «اعتماد به نفس بیشعوران» از بخش‌های این کتاب به‌شمار می‌روند.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«سال ۸۶ بود که یکی از آشناهای ساکن خارج کشور پیغام داد برای دیدن خانواده‌اش چند هفته‌ای به تهران می‌آید، اگر چیزی لازم داریم بگوییم که بیاورد. من هم کتاب سفارش دادم و چون اطلاعات دقیق و زیادی از کتاب‌های روز دنیا در زمینه تخصصی‌ام داشتم برایش نوشتم «چند تا کتاب طنزآمیز جالب به صلاحدید خودتان! صلاحدید آن جناب چیزی بود که بر زندگی من و بعدها شاید خیلی‌های دیگر اثر گذاشت: در میان کتاب‌ها، کتابی بود درباره Assholism که در یکی از صفحات نخستین آن تقدیم‌نامه‌ای چاپ شده بود: تقدیم به شما با آرزوی بهبودی، دوستار... کمی برخورنده بود اما به نظرم جالب رسید، و همین که چند صفحه‌ای از آن را خواندم به دو نتیجه رسیدم؛ اول اینکه این کتاب بسیار بیشتر از کمی برخورنده است! و دیگر آنکه حتماً باید به فارسی ترجمه شود.»

محمود فرجامی در کتاب «بیشعوران: آینه‌ای برای خویشتن و دیگران» که به تازگی از سوی انتشارات روزنه منتشر شده است، با بهره‌گیری از زبان طنز به روایت داستانی با دغدغه‌های اجتماعی‌اش می‌پردازد.

کتاب «بیشعوران» نوشته محمود فرجامی، در ۱۸۸ صفحه، به قیمت ۵۶ هزار و ۵۰۰، در قطع رقعی، جلد شومیز و از سوی انتشارات روزنه به بازار کتاب رسید.

کد خبر 547701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.