مشخصات لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300+ قیمت

قیمت لپ تاپ یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب لپ تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای لپ تاپ را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به پیشرفت‌های حاصل در افزایش بهره‌وری پردازنده‌ها، شرکت‌های تولیدکننده می‌تواند نیاز کاربران حرفه‌ای را با اولترابوک‌ها تأمین کنند؛ در این بین لپ‌تاپ ‌های گیمینگ نیز از پیشرفت‌های صنعت نیمه هادی بی نصیب نمانده‌اند. Acer جز شرکت‌هایی است که تمرکز خاصی بر تولید تجهیزات گیمینگ دارد و محصولات متنوعی را با تمرکز بر بازی تولید می‌کند؛ از جمله این محصولات می‌توان به لپ‌تاپ ‌های سری Helios و Triton اشاره کرد. لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ محبوب در نظر گرفته شده است که در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن می‌پردازیم:

طراحی و بدنه لپ‌تاپ 300 Acer Predator Helios

ابعاد لپ‌تاپ Acer Predator Helios 300 گیمینگ 22.9 * ۲۵۵ * ۳۶۳.۴ میلی متر و وزن آن ۲.۵۰ کیلوگرم است. این محصول هوای خنک را از دریچه‌های زیرین دستگاه به داخل هدایت می‌کند و به کمک دریچه‌های کناری و پشتی به بیرون می‌راند. محصول ذکر شده ساختار فلزی یکپارچه‌ای ندارد، اما محل استراحت دست روی دستگاه از ورق فلزی ساخته شده است. برای پشت لپ‌تاپ، حاشیه‌های نمایشگر و لولای آن از پلاستیک مشکی مات استفاده شده است؛ با این وجود ساختار محکمی دارد. نمایشگر لپ‌تاپ ذکر شده از طریق دو لولای کوچک از کناره‌ها به پایه متصل شده است، این لولاها تا حدود ۱۳۰ درجه باز می‌شود و با پایداری مناسب نمایشگر را در زاویه دلخواه کاربر نگه می‌دارد.

صفحه نمایش و اسپیکر لپ‌تاپ گیمینگ 300 Acer Predator Helios

لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و پنل IPS با وضوح 4K است. با توجه به نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی صفحه نمایش این محصول تجربه کاربری دستگاه عالی ارزیابی می‌شود، البته لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 با نمایشگر ۲۴۰ هرتزی نیز به فروش می‌رسد. اسپیکرهای لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 در بخش زیرین دستگاه تعبیه شده است؛ بلندی صدای اسپیکرهای در شرایطی که فن‌ها با تمام سرعت کار نکنند، برای فضای اتفاق مناسب است. اسپیکرهای لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 فقط در تولید فرکانس‌های میانی عملکرد رضایت بخش دارد؛ بنابراین در کاربری‌هایی مانند تماشای فیلم می‌توان از آن‌ها بهترین استفاده را کرد.

سخت افزار لپ‌تاپ گیمینگ 300 Acer Predator Helios

لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 با پردازنده‌های نسل هشتم تا دهم و پردازنده‌های گرافیکی GTX 1650 Ti تا RTX 2070 در دسترس کاربران قرار گرفته است. لپ‌تاپ در دو مدل با پردازنده Core i7-10750H، رم ۱۶ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی SSD یک ترابایتی در بازار به فروش می‌رسد. یکی از مدل‌ها از پردازنده گرافیکی چهار گیگاباتی GTX 1650 Ti و دیگری از پردازنده گرافیکی قدرتمندتر GTX 1660 Ti قدرت می‌گیرد.

صفحه کلید و ترک‌پد لپ‌تاپ گیمینگ 300 Acer Predator Helios

صفحه کلید لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 یکی از نقاط قوت این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. فاصله کلیدها از یکدیگر و عمق حرکتی آن‌ها مناسب است. این لپ‌تاپ گیمینگ به نورپردازی RGB مجهز شده است که نور پس زمینه آن را می‌توان با کمک نرم افزار PredatorSense شخصی سازی کرد. ترک‌پد ۷.۷۵ * ۱۰.۵۵ سانتی متری لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 برای کاربری‌های روزمره کافی به نظر می‌رسد، این ترک‌پد از ژست‌های حرکتی ویندوز ۱۰ به صورت کامل پشتیبانی می‌کند؛ سطح شیشه‌ای ترک‌پد نیز حرکت راحت انگشتان را ممکن می‌سازد.

باتری لپ‌تاپ گیمینگ 300 Acer Predator Helios

انرژی مورد نیاز گرافیک ۵۵ واتی و پردازنده ۴۵ واتی لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 را باتری لیتیوم یون نه چندان حجیم ۵۵ وات ساعتی ساخت شرکت SMP تأمین می‌کند. شرکت سازنده به منظور تأمین انرژی بی وقفه و بدون مشکل این لپ‌تاپ در پردازش‌های سنگین و بازی‌های گرافیکی، لپ‌تاپ گیمینگ خود را با شارژر ۱۸۰ واتی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 با اجرای بازی‌های Full HD حداکثر می‌تواند ۵۶ دقیقه شارژدهی داشته باشد.

مزایای لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300

  • مناسب برای بازی در وضوح 1080p
  • کیفیت ساخت
  • صفحه کلید
  • مجموعه متنوعی از پورت‌ها
  • عملکرد خوب
  • حفظ دمای پردازنده

معایب لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300

  • مجهز نبودن به درگاه SD
  • اسپیکرهای ضعیف
  • شارژدهی ضعیف

قیمت لپ‌تاپ گیمینگ 300 Acer Predator Helios

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 به دلیل تنوع حافظه رم و ذخیره سازی داخلی بین ۴۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۴۸ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان متغیر است.

کد خبر 547662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.