خرید دستگاه فوماتیک ۵ میلیارد تومانی برای آتش‌نشانی بابل

سرپرست شهرداری بابل از خرید دستگاه فوماتیک پنج میلیارد تومانی برای سازمان آتش‌نشانی این ‏شهر خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم دابودییان از بازدید از سازمان آتش‌نشانی شهرداری بابل از خرید اولین خودروی فوماتیک به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: خودروی اطفای حریق آب و کف یکی از نیازهای سال‌های اخیر شهر بابل بوده است که برای افزایش ایمنی شهروندان خریداری شده است.

وی افزود: خودروی فوماتیک یک خودروی سنگین با وزن ۲۶ تن بوده که ظرفیت ۱۰ هزار لیتر آب و ۲ هزار لیتر کف را دارد که تاکنون شهر بابل از داشتن آن محروم بوده است. این خودرو برای اطفای انواع حریق‌ها به خصوص مایعات قابل اشتعال مانند بنزین و گازوئیل استفاده می‌شود.

سرپرست شهرداری بابل یادآور شد: خودروی فوماتیک با ظرفیت ۱۲ هزار لیتر و به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال خریداری شده است که تا پایان سال به ناوگان خودروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی بابل اضافه خواهد شد.

دابودییان همچنین از نامگذاری هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی شهر بابل به نام شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این ایستگاه آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی شهر بابل در نزدیکی میدان نوروزی احداث شده است و نیروها و خودروهای آتش‌نشانی جهت تست و آمادگی لازم در این ایستگاه مستقر شدند.

کد خبر 547589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.