تحقق شورای شهر و شهرداری شیشه‌ای با تصویب طرح شفافیت

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح شفافیت، گفت: تصویب طرح شفافیت، شورای شهر و شهرداری شیشه‌ای را محقق می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه ۱۹ دی ماه_ در نطق میان‌دستور بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی، شهیدی که اجازه نداریم نام او را در دستگاه‌های متولی آزادی بیان به زبان بیاوریم، اظهار کرد: یاد شهید حاج احمد کاظمی و شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی به ویژه هشت شهید اصفهانی این حادثه و درگذشتگان مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اجرای طرح شفافیت، افزود: شورای اسلامی شهر اصفهان در کنار اتفاقات مثبت از جمله مشارکت نخبگان و مردم در اداره شهر در قالب طرح شهر اندیشان، راهبردهای تحولی بودجه ۱۴۰۱، تحول حوزه ارتباط مردم با اعضای شورای شهر، حمایت از تسریع عملیات عمرانی، همگرایی بین گروه‌های تصمیم‌ساز و تلاش برای تقویت رویکرد فرهنگی و اجتماعی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی یک گام بلند دیگر نیز در عمل به وعده‌هایی که به مردم داده بود برداشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تصویب طرح شفافیت گامی بلند برای عمل به وعده‌هایی است که مردم قبل از انتخابات از شورای ششم انتظار داشتند، ادامه داد: تصویب طرح شفافیت، شورای شهر و شهرداری شیشه‌ای را محقق می‌کند.

وی تصریح کرد: درخواست بنده از مجموعه روابط عمومی و دبیرخانه شورای شهر و روابط عمومی شهرداری این است که در رابطه با اقدامات ویژه به خصوص طرح شفافیت که به تصویب رسیده و مطالبه مردم است کار جدی و بلند مدت رسانه‌ای انجام دهند.

صالحی خاطرنشان کرد: صرفاً نباید یک نمایش تبلیغاتی اجرا شود بلکه باید درباره مفاد طرح اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا مردم نسبت به بندهای آن آگاهی لازم را داشته باشند تا در رابطه با اجرای آن اصحاب رسانه و مردم، کارکنان و اعضای شورای شهر و حوزه سلامت اداری شهرداری را یاری کنند.

وی افزود: از هیأت تطبیق در فرمانداری و فرماندار اصفهان هم درخواست ویژه داریم که با توجه به مطالبه مردم در این رابطه و تصویب قانون مشابه در شهرداری تهران، نهایت همکاری را در سرعت بخشیدن به طی مراحل قانونی این طرح داشته باشند.

کد خبر 547542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.