لزوم توجه استانداری به یکسان‌سازی حقوق کارکنان شهرداری

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استانداری باید یکسان‌سازی حقوق، احکام و اصلاح پایه حکمی کارکنان همه شهرداری‌ها را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه ۱۹ دی ماه_ در نطق میان‌دستور بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار اصفهان همچون سال‌های قبل فضای شهر را متبرک به نام حضرت زهرا (س) کردند و کارکنان شهرداری نیز با تشکیل مراسم‌های مشابه و تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده نور پاک این بانوی بزرگ را مشعشع ساختند.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری باید بیشتر به ابعاد سیاسی، اجتماعی، علمی و رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) بپردازد و تعریف جدیدی از این اسوه احسن داشته باشد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات کارکنان شهرداری اصفهان به عنوان مهمترین و ارزشمندترین سرمایه این نهاد گسترده، گفت: توجه ویژه به این قشر باید در اولویت کار شهردار، برنامه‌ریزان و مدیران قرار گیرد.

وی افزود: تورم لجام گسیخته و تعدد نیازهای خانواده کارکنان ما را بر آن می‌دارد که با توسعه خدمات رفاهی، تبدیل وضعیت کارکنان و یکسان سازی حقوق و درآمد، افزایش کارانه و اضافه کار در چارچوب قانون متناسب با سابقه و تحصیل، بخش اندکی از فشارهای اقتصادی این قشر را جبران کنیم.

فلاح تصریح کرد: انجام اقدامات بزرگ عمرانی و خدماتی و توسعه شهر و نیل به اهداف استراتژیک شهرداری توسط همین نیروهای انسانی صورت می‌گیرد و طبیعتاً کارکنان راضی بهتر کار و تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه استانداری یکسان‌سازی حقوق، احکام و اصلاح پایه حکمی کارکنان همه شهرداری‌ها را در دستور کار قرار دهد، گفت: یکی از معضلات این قشر، تفاوت احکام و پایه حقوقی کارکنان در شهرداری‌های مختلف است که از شهرداری اصفهان و مدیرکل منابع انسانی این مجموعه انتظار می‌رود پرداخت‌های کارکنان به گونه‌ای انجام شود که در هنگام بازنشستگی حداقل دریافتی آنها بالا باشد.

کد خبر 547529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.