هدست واقعیت ترکیبی اپل دارای سه نمایشگر است

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نخستین نسل از هدست واقعیت ترکیبی اپل به سه نمایشگر مجزا مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شواهد ارائه شده حاکی از این است که نخستین نسل از هدست واقعیت ترکیبی خود به پیشرفته‌ترین نمایشگر موجود مجهز خواهد شد، این محصول برای ارائه محتوا از نمایشگرهای بسیار پیشرفته micro LED ساخت سونی و با وضوح 8k بهره خواهد برد.

گزارش‌های جدید نیز نشان می‌دهد که هدست واقعیت ترکیبی به سه نمایشگر که شامل دو نمایشگر OLED Micro و یک پنل AMOLED می‌شود مجهز خواهد شد، شرکت سونی دو نمایشگر Micro OLED را تأمین خواهد کرد. این شرکت اخیراً صفحه نمایش 4K با تراکم چهار پیکسل در اینچ را به نمایش گذاشته است که برای استفاده در هدست‌های واقعیت مجازی طراحی شده است، حتی این احتمال وجود دارد که نسخه نهایی مورد استفاده برای هدست اپل رزولوشن بهتری داشته باشد.

اطلاعات بیشتری در مورد میزان نوسازی و میدان دید نمایشگر هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر نشده است، اما به دلیل نزدیکی نمایشگر به چشم، نرخ نوسازی باید به قدری زیاد باشد که تأخیر محتوا را به حداقل ممکن برساند. به نظر می‌رسد که با توجه به ویژگی‌های هدست واقعیت ترکیبی اپل، قیمت بسیار گرانی خواهد داشت، گزارش‌های پیشین منتشر شده نشان می‌دهد که قیمت این محصول چند هزار دلار خواهد بود.

کد خبر 547502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.