از آتش سوزی واحد مسکونی تا حریق خودرو سواری

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری بروجرد گفت: در پی تماس شهروندان مبنی بر آتش سوزی در یک واحد مسکونی واقع در خیابان طالقانی این شهر آتش نشانان ایستگاه‌های مرکز و شماره ۳ به محل اعزام و در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند.

نادر موسیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این آتش سوزی که علت آن توسط کارشناسان در حال بررسی است، با توجه به دود گرفتگی ساختمان، آتش‌نشانان در اولین اقدام ساکنان را با رعایت نکات ایمنی به بیرون از ساختمان انتقال دادند.

وی افزود: وجود دود غلیظ در واحد مورد نظر، تردد را برای آتش نشانان سخت کرده بود، که با استفاده از دستگاه تنفس و تهویه، باز کردن تمام پنجره‌ها و باز کردن مسیر خروج دود از مسیر درب ورودی، این مشکل را برطرف کرده و بعد از گذشت یک ساعت و نیم آتش سوزی مهار و محل ایمن سازی شد.

معاون عملیاتی آتش نشانی شهرداری بروجرد با بیان اینکه امروز، روز پرکاری برای آتش نشانان بود، خاطرنشان کرد: بر اثر آتش سوزی دو خودرو بار دیگر زنگ اعلام حریق سازمان به صدا درآورد و پرسنل ایستگاه مرکز و شماره ٣ را به خارج از شهر کشاند.

موسیوند تصریح کرد: حریق یک دستگاه تریلی در جاده اراک روبروی سد دهکرد آتش‌نشانان ایستگاه مرکز و شماره ٣ را خارج از شهر وارد عمل کرد و آتش‌نشانان در سریع‌ترین زمان ممکن جهت اطفای حریق در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی از حریق یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در ابتدای آزاد راه خرم آباد، بروجرد، اراک خبر داد و افزود: پس اعلام این حریق توسط حاضرین در صحنه بلافاصله ایستگاه مرکز و پرسنل ساکن آزاد راه وارد عمل شده و عملیات اطفای حریق را به انجام رساندند.

معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت خوشبختانه در حوادث امروز خسارت جانی نداشتیم و این امر حکایت از آمادگی و سرعت عمل آتش نشانان فداکار دارد.

کد خبر 547466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.