مهر تایید سرپرست سپاهان بر برگزاری فشرده لیگ قهرمانان ۲۰۲۲

رضا فتاحی با استناد به تقویمی که AFC در اختیار باشگاه سپاهان قرار داده، برگزاری فشرده لیگ قهرمانان فصل جاری را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که مشخص شده سپاهان و فولاد تنها نمایندگان ایران در فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا هستند، حالا باید دید آیا پس از سه سال آیا ورزشگاهی در کشورمان میزبان خواهد بود یا خیر؟

برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از این موضوع دارد که این فصل از رقابت‌های ACL نیز همانند دو فصل قبلی به شکل فشرده برگزار خواهد شد. رضا فتاحی، سرپرست سپاهان نیز پس از دیدار فولاد در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا برگزاری فشرده را تایید کرده و گفت: طبق تقویمی که امسال به ما داده‌اند به نظر می‌رسد مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شود، اما هنوز قرعه کشی انجام نشده است.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد سپاهان و فولاد باید برای اخذ میزبانی گروه‌شان تلاش کنند و در این بین، سپاهانی عزم راسخی دارند. فتاحی در این خصوص ادامه داد: با توجه به بازدید نمایندگان AFC از باشگاه سپاهان و امکانات بعد از انجام قرعه کشی در خواست میزبانی می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، باید دید آیا امکانات و زیرساخت‌های استاندار سپاهان و شهر اصفهان بالاخره مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب خواهد کرد تا میزبانی ACL را دوباره در ایران تجربه کنیم.

کد خبر 547459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.