رسیدگی به ۴۰۰ گزارش مردمی رسیده به سامانه ۱۳۷ قزوین

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در ۹ماهه نخست سال جاری به حدود ۴۰۰ گزارش مردمی رسیده به سامانه ۱۳۷ رسیدگی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ یکی از آسان‌ترین راه‌های ارتباطی شهروندان با سازمان به شمار می‌رود به ویژه در سال‌های اخیر که به دلیل شیوع بیماری کرونا برقراری ارتباطات غیرحضوری عاقلانه تر است، فعالیت این سامانه در دریافت گزارشات مردمی بیشتر مورد تأکید است.

وی افزود: کارشناسان ما با صورت مرتب گزارشات رسیده به این سامانه را مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان را انجام می‌دهند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری نیز ۳۸۰ گزارش مردمی رسیده به این سامانه مورد بررسی قرار گرفته و مواردی که نیاز به تعریف و اجرای پروژه عمرانی یا ترافیکی داشت، در دستورکار قرار گرفته است.

جهانگیری تصریح کرد: ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان عزیز قزوینی که در اجرای پروژه‌های سازمان مساعدت لازم را دارند، بسیار سپاسگزاریم که با برقراری ارتباط از طریق سامانه ۱۳۷ ما را در ارائه خدمات مطلوب‌تر یاری می‌کنند.

کد خبر 547444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.