گلی که زدم انجام وظیفه بود!/حضور تماشاگران در بازی‌های آینده تیم‌ملی خیلی خوب است

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سه امتیاز این دیدار برای ما حیاتی بود و باید هفته آینده نیز با شکست دادن آلومینیوم از این شرایط سخت کاملاً خارج شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نورافکن پس از پیروزی خانگی سپاهان در مقابل فولاد خوزستان با نتیجه دو بر یک اظهار کرد: بابت کسب سه امتیاز این بازی مهم خدا را شکر می‌کنم، تیم ما سه شکست متوالی را متحمل شده بود و شرایط روحی و روانی‌مان اصلاً خوب نبود.

وی در خصوص شرایط سپاهان در دیدارهای گذشته افزود: هیچ‌کدام از بازیکنان تیم از خودمان رضایت نداشتیم، اما از کسب پیروزی در این دیدار مهم بسیار خوشحال هستم. سه امتیاز این بازی خانگی برای سپاهان حیاتی بود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به دیدار سخت هفته آینده مقابل آلومینیوم و اهمیت پیروزی خاطرنشان کرد: شرایطمان بهتر شده و امیدوارم در بازی سخت خارج از خانه هفته آینده مقابل تیم آلومینیوم باز هم دست پر از زمین بازی بیرون بیاییم و از شرایط بدی که به سمت سپاهان آمده بود خارج شویم‌.

نورافکن در پاسخ به عملکرد خوبش در برابر فولاد و گلی که به‌ثمر رساند تصریح کرد: من وظیفه‌ام را انجام دادم، مانند بقیه بچه‌ها تلاشم را برای پیروزی سپاهان در این دیدار انجام دادم و تاکتیک‌ها و دستوراتی که کادر فنی به ما محول کرده بودند را به نحو احسنت اجرا کردیم، یک پاس‌گل دادم و یک گل هم به‌ثمر رساندم اما مهم این است که روند شخصی و تیمی‌مان ادامه‌دار باشد.

وی با تاکید بر اینکه سپاهان یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌هاست اظهار کرد: همیشه گفته‌ام سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ۱۰ سال اخیر ایران است و از حضور در این تیم بسیار خوشحالم، امکانات سپاهان نیز هر ساله در حال افزایش است.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در خصوص تیم‌ملی ایران و دیدارهای آتی در راه جام جهانی گفت: نتایج بسیار خوبی به‌همراه تیم‌ملی در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی کسب کردیم، نمی‌توانیم متوقف شویم و باید به این روند ادامه دهیم‌.

نورافکن در پایان با عنوان اینکه حضور تماشاگران خیلی به تیم‌ملی کمک خواهد کرد خاطرنشان کرد: اگر دیدارهای آینده‌مان مقابل عراق و امارات با حضور هواداران برگزار شود خیلی شرایط‌مان بهتر خواهد بود، امیدوارم سیستم کمک‌داور ویدئویی هم به ورزشگاه آزادی اضافه شود، ما هم هدف اول ما پیروزی مقابل عراق است تا صعودمان به جام‌جهانی قطر را مسجل کنیم.

کد خبر 547443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.