رفیعی: سپاهان شایسته پیروزی بود

هافبک سپاهان درباره بازگشت تیمش به شرایط خوب و همچنین گلی که برابر فولاد به ثمر رساند، صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سروش رفیعی، پس از دیدار برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تیم قابل احترام فولاد خوزستان و مجموعه دوست داشتنی شأن که سال‌ها خاطرات خوبی با آنها دارم خسته نباشید می گویم.

وی ادامه داد: بازی سختی داشتیم اما با همه احترامی که برای فولاد قائلم، فکر می‌کنم که سپاهان شایسته پیروزی در این بازی بود و در بازی سخت و مهمی برنده شدیم.

هافبک سپاهان در خصوص نتایج ضعیف سپاهان در هفته‌های اخیر و بازگشت این تیم به شرایط خوب خاطرنشان کرد: در مسابقات لیگ فراز و نشیب‌هایی وجود دارد. در برخی از مسابقات حتی از نظر فوتبالی حق ما نبود که بازنده باشیم اما مخصوصاً در چند بازی پشت سر هم امتیازاتی را از دست دادیم. با این وجود اعتقاد دارم که بازگشت به شرایط مناسب بسیار ارزشمند است. مخصوصاً زمانی که شما توانسته‌اید روحیه خود را حفظ کنید. از مجموعه ما همین انتظار می‌رفت و توانستیم انتظارات را برآورده کنیم.

وی با اشاره به گلی که در مسابقه برابر فولاد خوزستان به ثمر رساند اضافه کرد: فکر می‌کنم همه اتفاق نظر دارند که در مدت اخیر ما فوتبال خوبی ارائه کرده‌ایم. حتی در روزهایی که شکست خوردیم هم خوب بازی کردیم و عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. در بازی‌هایی که شکست خوردیم سعی کردیم کارهای ترکیبی انجام دهیم و چیزهایی که در مورد آنها کار کرده بودیم را به خوبی درون زمین پیاده کنیم.

رفیعی افزود: خوشحالم که امروز هم توانستیم خودمان را خیلی خوب به محوطه جریمه برسانیم و موقعیت ایجاد کنیم. کارهای ترکیبی و تیمی خوبی انجام دادیم و توانستیم به گل برسیم. زمانی که کارهای تمرینات را در زمین مسابقه پیاده می‌کنید و در در نهایت می‌بینید که منجر به گل یا برد شده است، احساس لذت بیشتری دارید.

کد خبر 547430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.