مجیدی: پنالتی درست بود/ حذف استقلال از آسیا فاجعه است

سرمربی تیم استقلال گفت:امروز داور به درستی اعلام خطای پنالتی کرد. در ۱۴ هفته نباختیم وو باید این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم. کار ما به کجا رسیده است که به راحتی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان کنار گذاشتند. این اتفاق فاجعه است و مسببان آن به ما میخندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد مجیدی در خصوص پیروزی سه بر دو مقابل مس رفسنجان در کنفرانس بعد از بازی، اظهار کرد: همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی داشتیم. در نیمه اول، بازی خوبی داشتیم اما اشتباه تیم ما، منجر به گل برای مس شد. در کل از بازیکنانم راضی هستم، ما با فکر بازی کردیم و توانستیم بازی خوبی را نمایش دهیم. به تیم مس نیز تبریک می‌گویم، آن‌ها بسیار خوب و جنگنده بازی کردند. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. با این شرایط بازی‌ها بسیار نزدیک شده و رقابت بسیار سخت است.

وی با اشاره به پنالتی گرفته شد افزود: به یاد بازی با پرسپولیس افتادم، در آن بازی داور خطایی اعلام نکرد اما امروز داور به درستی اعلام خطای پنالتی کرد. به نظر من تصمیم داور درست بود.

مجیدی با اشاره به عملکرد هافبک‌های استقلال، بیان کرد: از تمام بازیکنان تیم رضایت دارم. بازیکنان خوب بودند و از آنها تشکر می‌کنم. ما در ۱۴ هفته نباختیم و در این دیدار نیز با انگیزه ظاهر شدیم. از بازیکنانم می‌خواهم که این روند را تا پایان فصل ادامه دهند. از تمام بازیکنان رضایت دارم و از آنها تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اعتراض برخی بازیکنان از جمله بابک مرادی در فضای مجازی برای حضور نداشتن در ترکیب تیم، گفت: من ندیدم. بابک پسر فوق‌العاده خوبی است اما به هر جهت ما با توجه به اینکه در آن پست دو بازیکن داشتیم ترجیح دادیم امروز از وی استفاده نکنیم. با خودشان هم صحبت کردم. اگر بازیکنی بازی نکند و ناراحت نشود، اصلاً فوتبالیست نیست. در کل از نظر اخلاقی و فنی از بابک رضایت دارم، اما در این بازی ترجیح دادم در لیست نباشد.

مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا قهرمانی نیم فصل برای وی مهم است یا خیر، تصریح کرد: من با بازیکنان چندین بار صحبت کردم چیزی که می‌تواند ما را از قهرمانی دور کند همین صحبت‌ها است. قهرمانی نیم فصل هیچ اهمیتی برای من ندارد. مهم این است که این نتایج تا پایان فصل تداوم داشته باشد.

مجیدی با اشاره به شرایط امین قاسمی‌نژاد و گل زنی وی، گفت: از امین تشکر می‌کنم. دو هفته به دلیل مسائلی که با تیم پدیده داشت نتوانست در لیست قرار بگیرد اما امروز در ترکیب قرار گرفت و بازی کرد. ورویا غفوری و ابوالفضل جلالی هم پس از مدت‌ها برای ما بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به حذف تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: صحبت‌هایم را قبلاً گفته‌ام. مصاحبه‌های من در زمانی که همه می‌گفتند فرهاد مجیدی دنبال بهانه است را بخوانید، این روزها را می‌دیدم. من گفتم که تیمم با چه وضعیتی به مصاف الهلال رفته است. آن زمان شاید مدیران وقت سه، چهار روز جواب من را نمی‌دادند و ما بدون بازیکن خارجی به مصاف الهلال رفتیم، در حالی که با شیمبا صحبت کرده بودیم و وی هم موافقت کرده بود که ما را همراهی کند، اما مدیران وقت قرارداد را ارسال نکردند و ما بدون بازیکن خارجی به آن مسابقه رفتیم. در این شرایط باید تیم‌هایی مانند الهلال قهرمان شوند. ما نه امکانات‌شان را داریم، نه حرفه‌ای هستیم و نه فدراسیون زورش را دارد. دو سال است که تمام بازی‌های آسیایی نماینده‌های ایران خارج از کشور برگزار شده. چرا تیم من باید به عنوان صدرنشین گروه در دبی با الهلال بازی کند؟ مگر تیم ملی سوریه به ایران نیامد تا بازی کند؟ برای آنها کرونا نیست و فقط برای تیم‌های باشگاهی کرونا وجود دارد؟ وقتی زور نداریم بهتر است همان تیم‌ها قهرمان شوند.

وی ادامه داد: واقعاً نمی‌دانید با چه مشکلاتی راهی مسابقات شدیم. نمی‌خواهم خیلی از مسائل را باز کنم. در آن زمان مدیران وقت آنلاین بودند و جواب اما حتی جواب تلفن ما را نمی‌دادند. با این شرایط شما توقع دارید استقلال و پرسپولیس قهرمان آسیا شوند؟ چرا ما باید در عربستان و مقابل تماشاگران آنها بازی کنیم؟ تیم من سرگروه شد و الهلال باید به ورزشگاه آزادی بیاید و مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر بازی کند و همه پیروزی یک تیم ایرانی را ببینند، نه اینکه به دبی برویم. همه‌ی بازی‌های لیگ امارات با تماشاگر است اما آن‌قدر قدرت داشتند که بازی ما با الهلال در دوبی را بدون تماشاگر کنند. تیم الهلال در این شرایط باید هم قهرمان شود. هر زمانی که حرف هم می‌زنم می‌گویند مجیدی دنبال بهانه است. اگر ما حذف نمی‌شدیم با ین‌یاس کجا باید بازی می‌کردیم؟ سه کشور را به آن‌ها معرفی کردند اما ما حتی حق انتخاب هم نداریم. وقتی این مسائل را می‌گوئیم و حرف می‌زنیم برخی‌ها می‌گویند فرار رو به جلو کرده‌ایم، این هم نتیجه‌اش. با تمام وجود می‌گویم، ببینید کار ما به کجا رسیده است که آسیایی که باید افتخار کند استقلال و پرسپولیس در آن حضور داشته باشند چقدر راحت ما را کنار گذاشت. نمی‌خواهم به این موضوع فکر کنم، چون تأثیر خیلی بدی روی من می‌گذارد. این اتفاق فاجعه است و مسببان این اتفاق هم مسئولیت بالاتر گرفته‌اند و به ریش ما می‌خندند.

کد خبر 547424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.