نکونام:گل‌هایی که خوردیم به خاطر ستاره‌های سپاهان بود

سرمربی فولاد گفت:به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم که تیم پرمهره و خوبی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام پس از شکست تیمش مقابل سپاهان، اظهار کرد: به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم که تیم پرمهره و خوبی هستند. می‌دانستیم سپاهان در خانه مقابل تمام تیم‌های لیگ موقعیت سازی داشته و توانستیم راه‌ها را ببندیم.

سرمربی فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: از روزی که آمدم سعی کردم شرایط تیم را تغییر دهم و امروز به نظرم تیمم قابل احترام بازی کرد. آن‌ها روی کیفیت بازیکنان‌شان به پیروزی رسیدند. مقابل چنین بازیکنانی باید اشتباهات کمی داشته باشید و ما اشتباه داشتیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم. ما دو بازیکن‌مان را قبل از بازی از دست دادیم. امیدواریم در نیم فصل بتوانیم ستاره بگیریم. فرشاد احمدزاده امروز ستاره سپاهان بود و ما هم اگر بخواهیم نتیجه بگیریم باید ستاره جذب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که غیبت شیمبا تا چه اندازه تأثیر گذار بوده، تصریح کرد: ما کمبود بازیکن داریم و این بازیکن هم در تیم ما بسیار تأثیرگذار است. تعویض‌های سپاهان را ببینید چه بازیکنانی بودند. ما محمدرضا عباسی را پیش از بازی از دست دادیم و مجبور شدیم او را از لیست بیرون بگذاریم. دو سال است فولاد نتوانسته بازیکن جذب کند و شرایط تیم‌ها فرق می‌کند. برای بازی خوب نیاز به ابزار دارید. با این وجود ما در ۳۰ دقیقه آخر سپاهان را تحت فشار گذاشتیم و سپاهان هم وقت تلف کرد. پارسال سپاهان به ما می‌گفت وقت تلف می‌کنید و امسال شرایط تغییر کرد و آن‌ها وقت تلف کردند.

نکونام با بیان اینکه سپاهان و فولاد اعتبار فوتبال ایران هستند، گفت: اعتبار فوتبال ایران این دو تیم هستند و تمام باشگاه‌ها باید از این دو باشگاه الگو بگیرند. فولاد خوزستان باشگاه قابل احترامی است و توانسته مجوزی بگیرد که خیلی باشگاه‌ها نتوانسته‌اند آن را بگیرند.

گفتنی است جواد نکونام در واکنش حواشی که اخیراً برای او در رابطه با کاپیتان شدنش در تیم ملی پیش آمده پاسخگو نبود.

کد خبر 547421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.