گل محمدی: داور اشتباه بزرگی انجام داد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم حریف شاید دو الی سه بار روی دروازه ما آمدند و یکی از آنها همین ضربه ایستگاهی منجر به گل شد که هدیه داور بود. زاهدی فر اشتباه بزرگی کرد، اما من اسم آن را اشتباه نمی‌گذارم.

به گزارش ایمنا، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با پدیده مشهد اظهار کرد: امتیازات مهم و موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست دادیم، اگر باهوش‌تر بودیم و از موقعیت‌ها سود می‌بردیم با تعداد گل زیاد برنده می‌شدیم ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. تیم حریف شاید دو الی سه بار روی دروازه ما آمدند و یکی از آنها همین ضربه ایستگاهی منجر به گل شد که هدیه داور بود. داور اشتباه بزرگی کرد، اما من اسم آن را اشتباه نمی‌گذارم. توپی که بازیکن ما زده و خطا به ضرر ما می‌گیرند. آن هم در شرایطی که داور خیلی نزدیک صحنه بود، اما خیلی راحت ایستگاهی و خطا به سود حریف گرفت. روی این صحنه خودمان هم اشتباه داشتیم و نباید به این راحتی گل بخوریم.

وی ادامه داد: در این زمین بهتر از این نمی‌شد بازی کرد، هم موقعیت درست کردیم و هم خوب پاس دادیم ولی اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده باشیم. تغییراتی که داشتیم هجومی بود، اما حریف تمرکز دفاعی خوبی داشت و کار را سخت کرد. باید بازی را می‌بردیم اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: درست است که راحت گل می‌خوریم، اما تعداد گل‌هایی که در این مقطع زدیم نسبت به فصل گذشته بهتر است. تفاضل بهتری هم داریم. باید تمرکز دفاعی بهتری داشته باشیم و بیشتر در بحث دفاعی کار کنیم.

کد خبر 547410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.