پدیده مشهد یک _ پرسپولیس یک/ تساوی در روز گل به خودی تیم ها

تیم فوتبال پدیده در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال رو در روی پرسپولیس قرار گرفت که دو تیم به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پدیده مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن رو در روی پرسپولیس قرار گرفت که این دیدار با تساوی یک بر یک تمام شد.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پدیده مشهد و پرسپولیس

ورزشگاه: ثامن

داوران: محمد حسین زاهدی فرد، حسین مرادی، میلاد قاسمی، علی بای

ناظر: ابوطالب طاهریان

ترکیب تیم فوتبال پدیده مشهد: سعید جلالی راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی (میلاد کمندانی دقیقه ۷۹)، علی طاهران، مهرداد بایرامی (ا میر حسین نعمتی دقیقه ۶۱)، مهدی شریفی (محمد محمد زاده ۶۳)، حسام پورهاشم، مسعود زائر و رحمان جعفری (معراج پور تقی دقیقه ۷۹).

سرمربی: داوود سید عباسی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری (رضا اسدی دقیقه ۷۷)، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی‌آل کثیر (مهدی عبدی دقیقه ۵۱).

سرمربی: یحیی گل محمدی

کارت زرد:

پدیده: رحمان جعفری (دقیقه ۳۳)، مهرداد بایرامی (دقیقه ۵۶)، معراج پور تقی (دقیقه ۷۹)، داوود سید عباسی سرمربی (دقیقه ۸۳)، سعید جلالی راد (دقیقه ۸۷)، مسعود زائر (دقیقه ۸۸)

پرسپولیس: سعید آقایی (دقیقه ۸۹)

کارت قرمز:

پدیده: مسعود زائر (دقیقه ۹۰)

گل‌ها:

پرسپولیس: مسعود زائر گل به خود بازیکن پدیده (دقیقه ۳۱)

پدیده: وحید امیری گل به خودی بازیکن پرسپولیس (دقیقه ۴۵)

شرح بازی: سید جلال حسینی در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور ندارد. پرسپولیس دو تغییر و پدیده چهار تغییر در ترکیب خود نسبت به بازی قبل دارند. تا دقیقه ۱۰ پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار دارد، دفاع پدیده عملکرد خوبی ارائه نداده است. تا دقیقه ۲۵ بازی بدون گل پیش می‌رود. ترابی توپی داخل محوطه جریمه پدیده فرستاد که مسعود زائر بازیکن پدیده ضربه سری رو به عقب زد و دروازه تیم خود را باز کرد تا پرسپولیس با یک گل پیش بیفتد. در دقایق پایانی نیمه اول پدیده هم حمله کرد و صادقی توپی روی دروازه پرسپولیس فرستاد که توپ پس از برخورد به سر حسینی به سر امیری برخورد کرد و دومین گل به خود این بازی توسط بازیکن پرسپولیس به ثمر رسید تا این نیمه با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

نیمه دوم: از شروع نیمه دوم پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار دارد. بازیکنان پرسپولیس موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کنند ولی نمی‌تواند گلی را به ثمر برسانند. عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیت زمین بازی را تر کرد و مهدی عبدی جایگزین این بازیکن شد. داور پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت، روز بد مسعود زائر با اخراج این بازیکن کامل شد. در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۸: بازیکن پرسپولیس از روی ضربه آزاد توپی روی دروازه پدیده فرستاد که ضربه سر عیسی آل کثیر در چارچوب نبود.

دقیقه ۱۱: در محوطه جریمه پدیده توپ به عیسی آل کثیر رسید که این بازیکن تمرکز نداشت و نتوانست ضربه خوبی به سمت دروازه پدیده بزند.

دقیقه ۱۶: پرسپولیسی‌ها در یک ضد حمله به دروازه پدیده رسیدند و وحید امیری با سعید جلالی راد تک به تک شد که ضربه بیرون پا این بازیکن از بالای دروازه تیم حریف به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: دروازه‌بان پدیده ضربه بازیکن پرسپولیس را برگشت داد.

دقیقه ۷۶: بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد ولی ضربه این بازیکن خارج از چارچوب دروازه تیم حریف بود.

دقیقه ۹۴: توپی در محوطه جریمه پدیده فرستاده شد که کامیابی نیا به دست به توپ ضربه زد.

شرح گل:

دقیقه ۳۱: ترابی صاحب ضربه‌ای آزاد شد که توپ را به داخل محوطه جریمه پدیده فرستاد، مسعود زائر مدافع پدیده جلو تر از همه ضربه‌ای سر رو به عقب زد که باعث شد دروازه تیم خودشان باز شود.

دقیقه ۴۵: صادق صادقی توپی از بیرون محوطه جریمه فرستاد که توپ پس از برخورد با سر محمد احسان حسینی به سر امیری برخورد کرد و در این طرف زمین هم بازیکن پرسپولیس دروازه تیم خود را باز کرد.

کد خبر 547359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.