سردار سلیمانی الگوی ایستادگی و مقاومت بود

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سردار سلیمانی الگوی ایستادگی و مقاومت و چراغ راهنمایی برای مقابله با توطئه‌های مختلف دشمن و شکست استکبار جهانی است.

به گزارش ایمنا، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی روز شنبه در دومین همایش نهضت خاطره‌گویی که در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، اظهار کرد: از شورای تخصصی نهضت خاطره‌گویی می‌خواهم که برنامه‌های سال ۱۴۰۱ را از هم اکنون برنامه‌ریزی کنید و نهضت خاطره‌گویی را همانگونه که رهبری فرمودند از نظر محتوایی صحیح و سلامت باشد و گسترش دهیم و افرادی که بدانید که چه باید بگویند و چه نگویند.

وی افزود: از نظرم من بزرگترین دستاورد سیاسی و انسانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت در سوریه و عراق و یمن و ساختن انسان‌هایی در تراز انقلاب اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی‌ها و عباس بابایی‌ها است که این شهیدان پیشگامان امنیت و اقتدار ایران و اسلام هستند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، حاج قاسم سلیمانی را تک چهره مدیریت انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی و مدیریت او می‌تواند الگوی مدیریت در شرایط سخت و جنگی نابرابر باشد، او الگوی ایستادگی و مقاومت و چراغ راهنمایی برای مقابله با توطئه‌های مختلف دشمن و شکست استکبار جهانی است.

وی تاکید کرد: کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا و استکبار جهانی از منطقه است که به دست جوانان مسلمان و جهادگران منطقه رقم خواهد خورد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان گفت: ما شاهد فرار مفتضحانه آمریکا از افغانستان بودیم که همه اینها نشانه‌های افول آمریکا و تحقق اهداف بزرگ اسلام است.

صفوی خاطرنشان کرد: اگرچه خون شهید سلیمانی و مدافعان حرم به دست بدترین دشمنان خدا ریخته شد اما خون این شهیدان شکست‌های پی در پی آمریکا را به همراه خواهد داشت و خون این شهدا طلیعه پیروزی‌های بعدی انقلاب اسلامی و نوید بخش شکست‌های پی در پی آمریکا و محورهای عبری، عربی و دولت‌های مرتجع در منطقه است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با جهاد تبیین و نهضت خاطره‌گویی بتوانیم مظلومیت ملت ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم تا آنها با جنایت‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران در دفاع مقدس و بعد از آن آشنا شوند.

رئیس مرکز آینده پژوهی جهان اسلام در ادامه به مجاهدت‌های رزمندگان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آنهایی که در شلمچه و کربلای پنج جنگیدن اگر در کربلا هم بودند در کنار امام حسین (ع) با کفار می‌جنگیدند.

صفوی، حاج قاسم سلیمانی را تربیت یافته مکتب امامین انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاج قاسم به خوبی بیانات و فرامین رهبر معظم انقلاب را شنید و به راستی تربیت شده دست مقام معظم رهبری بود و به خوبی توانست تدابیر ایشان را اجرا و سوریه و عراق را از شر داعش نجات دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 547332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.